TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
9-9-2005
|
30-6-2005 12:48:56
Hey Sofie
Blijkbaar ben je van Wetteren?? Wanneer trouw je?? Welke feestzaal hebben jullie? Wij zijn van Massemen en trouwen op 9 september 2005.
heu, nu voor uw vraag: er is een dansschool in Wetteren: Eurodance in de Moerstraat, maar vraag me niet of het goed is, 'k heb geen idee. 'k heb het telefoonnummer opgezocht in de goudengids: 09/366.33.61.
Anders moet je eens zoeken in de goudengids: www.goudengids.be In de rubriekenlijst: dansscholen invullen en dan de gemeente die je wilt.
Groetjes
Vanessa
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
30-6-2005 12:49:46
Ooh ja, en een visagiste, er is een parfumerie in de Fl. Leirenstraat in Wetteren, en die shminken je ook.
Groetjes
Vanessa
|
|
Sofie
22-7-2006
|
30-6-2005 12:58:54
Hoi vanessa,
Bedankt voor je reactie. Ik ben eigenlijk van Kalken, dat ligt juist naast Wetteren. Onze feestzaal zal je ook wel kennen want dat ligt ook in die buurt, de Zilverreiger in Oosterzele. En waar is jullie trouwfeest? Amai bij u begint het te korten hé, bij mij is het zeker nog een jaartje maar ben al volop bezig met de voorbereidingen hoor, vind het spannend jong en kvind het tof dat ik hier op deze website terecht kan voor allerlei vragen en dat ik dan nieuwe mensen leer kennen ook, zoals jij. Mag ik vragen waar en wie je gecontacteerd hebt als fotograaf, locatie foto's, feestzaal,...
groetjes
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
30-6-2005 13:25:34
Hey Sofie
Nog een jaartje: 'k denk dat je je dan gemist hebt in je topic van datum.
Ja, Kalken weet 'k liggen. mmmm... neen, die feestzaal ken ik niet.
Wel: - onze feestzaal is De Roskam in Merelbeke (ken je dat?)
- We hebben een cameraploeg, die kosten al redelijk wat, dus hebben we wat bespaard op onze fotograaf. We hebben iemand genomen tegen het Antwerpse (600 Euro + alle foto's op CD + fotoalbum)
- Als locatie voor de foto's gaan we waarschijnlijk naar Gent gaan (Het Prinsenhof, met oud begijnhof en oude huisjes) - Als bloemist gaan we waarschijnlijk: Poelman nemen uit Melle (supermooi!!! niet goedkoop maar echt aan te raden)
- Mijn schoenen komen van Dekens (Gentbrugge)
- Mijn jurkje van Pierre-Yves (Aalst)
- Mijn ventje zijn kostuum komt van Nicole Men (Gent)
Heeeeuuu... nog vragen???
En jullie?? hebben jullie al beslissingen genomen???
Groetjes
Vanessa
|
|
Sofie
22-7-2006
|
30-6-2005 13:49:36
Oeps inderdaad foutje heb me een jaartje vergist, kwou wel al dat het zover was hoor. Uw feestzaal ken ik eigenlijk niet echt neen. Juist de winkel van uw kleed ken ik wel, ben van plan om daar ook te gaan kijken.
Dus onze feestzaal ligt vast, de ceremonie ook (een oude bus) bij Cornelis in Wetteren maar is nu wel verhuist naar Overmere. de fotograaf zijn we nog aan het twijfelen, heb posi-tief in Zele gecontacteerd, luc nimmegeers in Destelbergen. De locatie zal misschien Park van Beervelde zijn, of den blanken in Wetteren? Voor de rest staat er nog niks vast, uitnodigingen en misboekje en kleding is nog wat vroeg hé. Zou wel in oktober al eens gaan kijken bij pierre-yves voor mijn kleed. Daar kijk ik echt wel naar uit! Zoals je kan lezen ik weet nog wel wat te doen de komende maanden!
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
30-6-2005 15:02:17
Pierre-Yves is echt aan te raden. Heb je al een idee wat je wil? ik ben gisteren mijn kleedje voor het eerst gaan passen, het is er eentje van Linea Rafaelli geworden.
Wij werken zonder ceremoniemeester.
ja, er zijn wel een paar parken waar je foto's kan laten nemen he. 'k wil iets anders dan een park.
Tja, voor de uitnodigingen en het misboekje is het nog veel te vroeg. Wij zijn nu pas begonnen aan de uitnodigingen en het misboekje is pas voor augustus. 'k ga me daar in mijn verlof mee bezig houden.
Groetjes Vanessa
|
|
Sofie
22-7-2006
|
30-6-2005 15:10:46
Mijn zus, die vorig jaar getrouwd is, haar kleed komt daar ook van en het was ook een van Linea Rafaelli, wel duur hé maar die jurken zijn meestal wel heel mooi. Ik heb mijn goesting al gevonden voor de collectie 2005, ook in zo'n boekje van Linea Rafaelli en het is zo gebroken wit en zo beetje verompeld alé ja kweet nie goe hoe ik dat moet uileggen. Alleszinds geen kleed met veel kant. Maar tegen volgend jaar kan het alweer anders zijn. Ik heb wel iets in mijn hoofd maar het kan zijn dat het er dan toch heel anders uitziet als ik het ga passen dus ja zal wel zien. En hoe zit dat er van jou uit ongeveer? We hebben ook geen ceremoniemeester hoor alleen hebben we die bus bij hem gehuurd. Alé jij weet ook nog wa doen de komende weken! Veel succes !
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
30-6-2005 15:25:18
Tja, de kleedjes van Linea zijn niet zo goedkoop, maar ik denk dat het voor elk merk wel hetzelfde is hoor ongeveer.
Mijn kleedje staat ook in het foldertje van Linea: op de voorpagina en op het eerste blad. het is ook gebroken wit (champagnekleur) en een kreukelstof.
Woon je al lang in Kalken? Ben je toevallig naar Wetteren naar school geweest?
|
|
Sofie
22-7-2006
|
30-6-2005 15:35:09
Een trouwkleed kost geld hé Dan weet ik al ongeveer welk kleed het is. Amai heel knap hoor echt waar is volledig mijn goesting! Ik woon al sinds mijn geboorte in kalken. Ben altijd naar lokeren naar school geweest. Hou oud ben jij als ik mag vragen? En woon jij in Massemen zelf?
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
30-6-2005 15:42:08
ja amai! ik heb 1190 Euro betaald. het voordeel bij dat kleed is dat ik geen sjaaltje moet kopen, er zit al zo iets rond mijn schouders he.
ik ben van 1979, 26 dus. En jij? En we wonen sinds 10 maanden in Massemen, niet zo ver van de kerk.
Ik ben eigenlijk van Melle, maar heb een jaar of 4 naar Wetteren naar school geweest.
|
|
Sofie
22-7-2006
|
30-6-2005 15:45:56
Ja amai das wel al de moeite, maar ge trouwt maar 1 keer hé Ik moet nog 23 jaar worden
groetjes sofie
|
|
Els
1-4-2006
|
30-6-2005 16:39:25
ah Sofie, ik ben blij te lezen dat je je vergist had in de datum, ik dacht van: amai, op twee weken tijd nog danslessen nemen ?? maar op een jaartje kan je nog heel veel leren hoor, ik volg ook al twee jaar dansles, en het lukt al aardig, en het is nog leuk ook... ik trouw ook pas volgend jaar, maar ons misboekje is quasi af en onze uitnodigingen zijn ook al bijna af, we hebben al wat tegenvallers te verwerken gekregen en zijn blij dat we al die kleine dingen ook al gedaan hebben, want wie weet wat valt er nog allemaal tegen??
|
|
Lieve
1-9-2006
|
30-6-2005 21:15:27
Hey Sofie,
een vriendin van mij gaat binnenkort zelfstandig beginnen en is heel erg goed. Ze is wel van Waregem, maar werkt in Gent, dus misschien komt ze ook wel aan huis. Ik kan het haar vragen. Geïnteresseerd?
Groetjes, Lieve
|
|
Sofie
22-7-2006
|
1-7-2005 7:56:02
Dag Lieve,
Je mag gerust aan uw vriendin eens vragen of ze ook aan huis komt schminken en of de afstand geen probleem is?
groetjes sofie
|
|
ilse
17-9-2005
|
1-7-2005 20:27:44
Hey Sofie,
wij volgen al 2 jaar dansles bij dansschool medante in Merelbeke. Onze lesgevers geven ook les in een dansschool in Wetteren. Ik zal je binnenkort eens weten te vertellen waar precies want volgende week moet ik eens bellen voor onze openingsdans. Zij hebben speciaal een dans op dat nummer gemaakt, en die moeten we nog gaan aanleren. Ze zijn nu wel nog een weekje op verlof. Ik laat nog iets weten.
Groetjes, Ilse (17/9/05)
|
|
Sofie
22-7-2006
|
7-7-2005 12:29:46
Ilse,
bedankt voor je reactie, ik hoor het dan nog wel van u waar het juist is in Wetteren
groetjes sofie
|
|
Lieve
1-9-2006
|
7-7-2005 16:11:55
Hey Sofie,
ik heb het gevraagd aan mijn vriendin en zij komt wel degelijk aan huis. Over de prijs en zo moeten jullie zelf maar eens spreken. Geef mij je e-mailadres eens, dan stuur ik al haar gegevens door.
Groetjes, Lieve
|
|
Sofie
22-7-2006
|
8-7-2005 12:29:47
Lieve,
Bedankt hé, je mag haar gegevens doorsturen naar degelder.bouwmaterialen@skynet.be
groetjes sofie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|