Terug naar overzicht
hé,wij willen dat ook doen, maar tijdens onze openingsdans...Hoe we het gaan doen weten we nog niet, we gaan het een keer aan de vriend van mijn zus (getuige)vragen.grtjs
Ik heb ook even met dat gedacht gespeeld, maar uiteindelijk zijn er foto's van de dag zelf gedraaid.Als ik het zou doen, zou ik foto's ofwel afwisselend, ofwel samen op 1 dia laten zien. Maakt het voor iedereen tof.GroetjesHeidi13/09/2008
Nog een mogelijke oplossing,www.wijtrouwen.com/discovideo mvg
Hey,Als verrassing voor mijn zus haar huwelijk hebben enkele vrienden een slideshow gemaakt met foto's van vroeger en nu.Er werden verschillende foto's naar elkaar getoond bv mijn zus is zot van ijsjes en haar man zot van frietjes. Dus een foto's van hen als kind met ijs en frietjes en tussen de foto's een kloppend hartje. Zo waren er heel veel toffe slides. Ze hebben ook foto's van de vrijgezellenavond laten zien. Dit was voor mijn zus en haar man, maar ook voor de gasten een toffe verrassing!groeten,Wendy
Wij gaan dit ook doen. Mijn vriend heeft op zijn pc een programma waarmee je automatisch alles in een slide show kan zetten met muziek erbij (Apple)Waarschijnlijk gaan we dit vanaf het eten laten afspelen want we hebben al heel veel foto's. We gaan ze door elkaar laten afspelen, in chronologische volgorde.Groetjes,Inge