Nu Online
Momenteel zijn er 385 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

slideshow

7-11-2008 23:40:10
hoi iedereen,

Wie van jullie maakt er ook een slideshow voor op het avondfeest? (Van de bruid en bruidegom van baby tot nu)
Hoe gaan jullie te werk?
Nemen jullie eerst de foto's van hem en dan van haar? Of samen?
Welke muziek gebruiken jullie?

Alvast bedankt

Karen

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 301

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik8-11-2008 10:33:33

hé,

wij willen dat ook doen, maar tijdens onze openingsdans...
Hoe we het gaan doen weten we nog niet, we gaan het een keer aan de vriend van mijn zus (getuige)vragen.

grtjs

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik8-11-2008 11:08:24

Ik heb ook even met dat gedacht gespeeld, maar uiteindelijk zijn er foto's van de dag zelf gedraaid.
Als ik het zou doen, zou ik foto's ofwel afwisselend, ofwel samen op 1 dia laten zien. Maakt het voor iedereen tof.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Rik

Meld misbruik8-11-2008 18:30:37

Nog een mogelijke oplossing,
www.wijtrouwen.com/discovideo
mvg

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik8-11-2008 19:12:20

Hey,

Als verrassing voor mijn zus haar huwelijk hebben enkele vrienden een slideshow gemaakt met foto's van vroeger en nu.
Er werden verschillende foto's naar elkaar getoond bv mijn zus is zot van ijsjes en haar man zot van frietjes. Dus een foto's van hen als kind met ijs en frietjes en tussen de foto's een kloppend hartje. Zo waren er heel veel toffe slides. Ze hebben ook foto's van de vrijgezellenavond laten zien. Dit was voor mijn zus en haar man, maar ook voor de gasten een toffe verrassing!

groeten,
Wendy

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik9-11-2008 19:15:20

Wij gaan dit ook doen. Mijn vriend heeft op zijn pc een programma waarmee je automatisch alles in een slide show kan zetten met muziek erbij (Apple)Waarschijnlijk gaan we dit vanaf het eten laten afspelen want we hebben al heel veel foto's. We gaan ze door elkaar laten afspelen, in chronologische volgorde.

Groetjes,
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...