Terug naar overzicht
Hey Evelien!doe mij dat niet aan!!! je hebt de jurk aangedaan die ik bijna 3 weken geleden kocht. ik heb uiteindelijk gekozen voor een jurk die er als 2 druppels water op lijkt (van lasposa). ik zou wel de jurk gedragen hebben zonde de strik, maar je staat er enorm mooi mee.het doet pijn voor mijn centen...... ik betaalde 1700 euro voor mijn jurk en 115 voor mijn bontje erbij. dat is dus 500 euro te veel want ik heb ook maatje 40 in die jurk van marylise. hij is van collectie 2008 hé. je juweeltjes zie ik ook heel graag.is het mogelijk om ze eens apart te fotograferen en door te mailen?herlinde_v@hotmail.comik zie dat je trouwde in rapsodie, wij trouwen in klokhof marke en zijn van zwevegem.groetjes en echt, je zag er super uit!
Hey Evelien,ik heb interesse in je juweeltjes, maar je reageert niet.ben je nog van plan om te verkopen?gelieve dan naar herlinde_v@hotmail.com te mailen!merci!groetjes, herlinde
Hallo,sorry dat ik niet reageerde maar juweeltjes zijn al weg. Sorry!
ha, merci voor je reactie! ik blijf er naar kijken en vind ze echt mooi. waar heb je ze gekocht, of welk merk? ik ben nog niet begonnen met zoeken naar juweeltjes. heb juist mijn kleedje. en zou heel graag iets gelijkaardigs vinden!
Ik kocht ze in de bruidswinkel lasposa in Roeselare. Ik denk dat het van Linea Rafaelli was.