Terug naar overzicht
hey Nella,wij trouwen in het gemeentehuis in Zwevegem (op een vrijdag). het is best dat je gewoon naar het gemeentehuis belt om te vragen welke dagen en vooral welke uren dat je kan trouwen want ieder gemeentehuis heeft zijn eigen uren! door een simpel telefoontje naar dienst burgelijke zaken, zal je zeker heel wat info krijgen ivm huwelijk voor de wet!succes!
Gewoon navragen op het gemeentehuis, is van gemeente tot gemeente verschillend.
Ja !!!Heb het teruggevonden op de website !! Maandag kijken of het stadhuis open is en dan ne keer passeren. Ben zo content dat het ook op een zaterdag past want we trouwen enkel voor de wet en zou het feest op dezelfde datum willen (hebben een optie op een zaal voor 14 maart, ja is inderdaad niet lang meer en er is nog niks geregeld :s)groetjes Nella
Hoi Nella,wij trouwen op 22/11 in het stadhuis van Harelbeke. Het is dus mogelijk, maar het kost je wel 50€ extra. Je betaalt dan 80€;30€ voor het trouwboekske en 50 voor de zaterdag.Is het maandag open? Maken die mannen de brug niet voor de 11 november?Groetjes,Isabel.22/11/2008
dag nellaWij trouwen ook op een zaterdag in het stadhuis in Harelbeke (14februari). Het is inderdaad 50 euro meer, dus 80 euro in het totaal. groetjes sharon
Hey Nella,niet panikeren! wij trouwen op 6 februari 2009 en ik werd pas op 22 september en huwelijk gevraagd. in een maand tijd hadden we bijna alles geregeld. gewoon wat rondgevraagd aan vrienden voor een goede dj, voor een goede winkel met trouwjurken,...dat komt in orde!wij trouwen op een vrijdag en dat kost ons niets! juist het trouwboekje 25 euro!groetjes,
Ik werk op de dienst en kan uw zeggen dat je de zaterdag kan huwen vanaf 9U30 tot 12u en vanaf 13U30 tot 16u. Het wettelijk huwelijk duurt +/- een half uurtje: officiël gedeelte en drink inbegrepen.Zols al eerder vermeld kost een huwelijk op zaterdag meer dan in de week dwz 30 euro in de week en 80 euro de zaterdag.Info krijg je met plezier op 056/733353
Hy Linda,Bedankt voor de reactie, mijn vriend heeft ondertussen al naar het stadhuis gebeld en we trouwen op 14 maart om 16.00 u (ligt telefonisch vast.groetjes Nella