Terug naar overzicht
Dat is inderdaad zo maar in Bruidshuis Ellen zijn de retouches niet inbegrepen en en bij sommige winkels in België wel en daardoor is het bij Ellen vaak even duur of soms zelfs duurder.
Hoi,Mijn jurk kwam van Bruidshuis Ellen.Het klopt inderdaad dat er iets bij komt voor de retouches maar dat is echt de wereld niet. sommige kleedjes zijn daar inderdaad zeker goedkoper dan in België maar ook niet allemaal denk ik.Ik zou zeker direct weer naar Bruidshuis Ellen gaan want ze leveren echt wel perfecte service, supervriendelijk en prijs kwaliteit echt dik ok.Ik heb er mijn jurk van rembo styling gekocht, schoenen van Sophie Sposa, ketting en oorbellen van Sophie Sposa en bustier (BH) en had daarmee dan ook mijn hele outfit en betaalde +/-1500 euro inclusief de retouches.Het voordeel is dat ik zo ook alles samen in zijn geheel kon passen en zien of alles prima zat en mij mooi stond.Qua vriendelijkheid van de verkoopsters kunnen ze er hier in België nog eens voorbeeld aan nemen! Ze zijn echt behulpzaam en eerlijk. Het is zeker een aanrader om er eens langs te gaan.Veel succes in elk geval hor!Groetjes,Nathalie