Terug naar overzicht
HallokesWij hebben beroep gedaan op LPP ceremonie uit Sint-Niklaas.Wij waren alvast supertevreden van de service, heel stipte en betrouwbare mensen.groetjes Kelly
ik was er nog vergeten bij vermelden dat we enkel nog een ceremoniemeester nodig hebben, dus geen wagens of zo meer. Op de beurs in wieze hebben we joris temmerman ontmoet, maar die doet het alleen als je een wagen ook neemt daar, en dat hebben we dus al.
Cindy, wij hadden ons vervoer bij LPP en via hen hadden we een ceremoniemeester dirk bogaert uit Sint-Niklaas.( ne creme van ne vent)Het is niet zo dat je dan ook vervoer van bij hen moet nemen.Wij hebben onze feest trouwens ook bij Tybeert gegeven en u ventje die ken ik ook van aan de blokken.groetjes Kelly
en hoe wast in tybeert? hadden jullie ook de huisdj?Kim weet nie direct wie ge zijt, zegt hij.Dirk Bogaert, hebt ge daar een e-mailadres of telefoonnr van? (Liefst e-mail want ik bel nie graag)groetjes
Hallo Cindy, heb helaas enkel een telefoonnummer 03 777 66 24, maar is een hele lieve persoon hoor dus schrik om te bellen moet je zeker niet hebben. Alleen zou ik nie te lang wachten met bellen want hij is snel volgeboekt.Onze feest bij Tybeert is er eentje om nooit meer te vergeten echt waar, alles was ongelooflijk proffesionneel en tot in de puntjes uitgewerkt en Tim de zaalverantwoordelijke brengt jullie echt tot rust. Van de Dj kan ik niks zeggen want wij hadden niet de huis DJ genomen maar ik vermoed dat zo een zaal echt wel met de beste werken hoor. Je kan alvast op je 2 oren slapen.En tegen u ventje moet ge maar es zeggen dat ik de zus ben van den tweeling van de blokken mss weet hij dan al wa meer.groetjes Kelly
@Kellyja, hij weet wie je bent... :)Tybeert gaan we echt geen spijt van krijgen denk ik, zoveel mensen die het al weten en echt geen enkele slechte reactie.Ik zal toch mijn moed eens bij elkaar moeten rapen en eens moeten bellen. Ofwel moet ik het eens heel lief aan kim vragen of hij wil bellen ;)groetjes en bedankt
HallokesSorry voor de late reactie maar ben net terug van een weekje in het ziekenhuis.Ge zult eens heel lief in zen ogen moeten kijken en dan doet die da wel , bij ons heeft ook mijn ventje bijna alles gedaan hoor ik ben ook niet zo heel sociaal aangelegd. Maar eens alles op volle toeren draaide dan heb ik het wel overgenomen.Zijn jullie al gaan voorproeven bij Tybeert ?groetjes Kelly
Das minder, toch nie te erg hoop ik? Morgen gaan we naar tybeert voor ons eerste gesprek. Ik zal mijn e-mailadres hier eens zetten, das iets gemakkelijker: pekelteef82@telenet.begroetjes