Terug naar overzicht
hoi ik heb gisteren mijn kleedje gaan passen en heb er gekocht ook de prijs was 450 euro voor het kleedje en er kwam nog eens 195 euro bji omdat ik rode bloemetjes wou op mijn rok en voor de retouchen en 40 euro voor kouseband aan gepast aan mijn kleedje.dus mijn jurkje kost mij 685 euro wat ik behoorlijk goedkoop vind en heb het gekocht in moeskroen.veel succes verder;groetjes sophie
Hoi Heidi,Ik ben ook in Aken geweest een maandje geleden. Je hebt daar een 4tal winkels. Wij zijn in een klein winkeltje geweest. Als je aan de grote Mc Donalds en Esprit bent, ga je daar een zijstraatje in en loop je er recht op af.. Wij zijn ook maar op goed geluk gegaan.. Eind februari moet ik teruggaan voor de retouches (Ik trouw in mei). Het prijsverschil is inderdaad groot. Op de merken heb ik niet zo gelet. Ik ben meer van het principe dat ik het mooi moet vinden (ipv dat het van een bepaald merk is).Succes met je zoektocht!Groetjes!!
Hey sophie, ik woon niet ver van Moeskroen en ik zou graag eens weten waar dat winkeltje is. Zou die een eigen website hebben?groetjes!
@ Caroline, hoe heet de winkel waar je je kleedje hebt gekocht? Kon je het een beetje redden in het Duits of spreken ze daar ook een beetje Nederlands?
zijn er ook bepaalde websites van de winkels in aken??groetjes