Terug naar overzicht
hallokes!Mijn broer heeft vorig jaar in Diepensteyn zijn feest gedaan en het was super. Ik denk dat we ongeveer 250 warenvoor de receptie en 150 voor het avondeten. het eten was echt lekker en het avondfeest was ook super!Groetjes,Marie16.05.2009
Beste Tina,Mijn verloofde en ik zijn zelf op zoek naar een geschikte locatie op dit ogenblik.Op het kasteel van Diepensteyn is een buurmeisje van mij een aantal jaren geleden getrouwd. Volgens mijn ouders was dit tot in de puntjes af: niets op aan te merken. Mijn ouders willen dan ook dat we daar eens gaan informeren maar ik denk zelf dat je daar een serieus budget voor nodig hebt: kan je mij daar info over geven?Vele groetjes,Marijke
Hallo Marijke,Goedkoop is het in elk geval niet... Anders moet je me je mailadres even laten weten. Ik heb een brochure waarin je menu's en prijzen kan vinden, dan ben je weer iets verder in je zoektocht!Groetjes,Tina
Hey Tina,Hartelijk dank bij voorbaat om mij een mailtje te sturen: marijkevdh3@hotmail.comVeel succes nog met jouw zoektocht naar de droomlocatie
Naar het schijnt heeft Ann van Elsen haar trouwfeest daar gegeven.ik ben ook op zoek naar een mooie zaal en heb onder andere al info aangevraagd bij het kasteel diepensteyn, maar tot hier toe heb ik nog niets ontvangen.Kan je mij misschien ook een mailtje met de prijzen en menu's doormailen?fietjeanne@hotmail.comMercikes en nog veel succes!
Is dik in orde daar wat eten en service betreft. Minpuntje is wel dat je daar in verschillende zaaltjes zit. Je hebt dus nooit een overzicht over de hele zaal en het dansfeest is dan ook in een apart zaaltje enz... Da's wel jammer