Terug naar overzicht
Vanwaar zijn jullie? Das misschien makkelijker :-)
ninove oost vlaanderen
Oei, das ni echt mijne kant.Ik dacht namelijk aan Eddy Wouters uit deurne. Die hebben wij en hij is echt super!! Ook wij hebben ons vervoer niet bij hem genomen en dat was geen enkel probleem. (Je kan hem vinden via google)GroetjesAns
wij hebben ceremoniemeester Luc Boone te diksmuide.Bij hem is het los van vervoer, want wij zijn ook nog niet zeker van vervoer. Zelf zijn wij van zeebrugge maar de afstand is geen enkel probleem. Wij hebben hemgevonden op de trouwbeurs is Brugge. Ook zijn prijsvraag is niet zo duur. €125. Wij zijn al langs gegaan bij hem thuis om zaken te regelen het zijn echt vriendelijke mensen.We spreken nu in mei nog éénmaal af we huwen op 20/06/09.Veel succes naar je zoektocht.Kelly
Wij hebben Steven Chys uit Vichte. Kan voor vervoer zorgen, maar is helemaal geen noodzaak! Wij hebben ons vervoer ook helemaal los van hem geregeld, en was enkel probleem.GroetjesKaro.
hey hallo iedereen, ik heb geen idee hoeveel je betaald voor vervoer met paard en koets?
Hallo,Ik vermoed dat er toch wel een aantal ceremoniemeesters zijn die zonder eigen vervoer werken. Misschien eens informeren bij begrafenisondernemers. Deze mensen zijn eigenlijk ook ceremoniemeesters en doen vaak ook trouws.Ik had eigenlijk ook graag willen weten hoeveel paard en koets kost. En van waar je bent. Wij zijn aan het twijfelen voor ons vervoer, daarmee.Als je dit niet aan iedereen wil laten weten: geraldine_vandennest@hotmail.comgroetjesGéraldine
ik heb steven chys gecontacteer= bezet hetzelfde voor eddy wouters... :-(Voor paard en koets en huifkar voor 4 uur betaal ik 600 eurogroetjes
Hey An,Ik hoop dat je ondertussen een goede ceremoniemeester gevonden hebt. Ook ik had Steven Chys gecontacteerd en was ook bezet (groot was mijn teleurstelling). Patrick uit Brugge was ook bezet, maar vandaag heb ik contact genomen met Luc Boone uit Diksmuide en hij is nog vrij. Ik ben super blij en verheug me op onze eerste afspraak!!Groetjes,Muriel