Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weinig respons op uitnodigingen

9-11-2008 16:55:39
Hey hey,
Wij trouwen op 20 december en hebben eind verleden week onze uitnodigingen verstuurd. We hebben lang gewerkt aan onze uitnodigingen en waren dan ook heel benieuwd naar de reacties. Probleem is: de reacties blijven eerlijk gezegd een beetje uit :). Van onze vrienden en familie weten we natuurlijk dat ze komen, maar voor de rest horen we eigenlijk heel weinig. Is dit normaal? Volgens de uitnodigingen moeten de genodigden uiterlijk op 28 november bevestigen, we hebben dus nog effe tijd. Maar ik had eerlijk gezegd meer reacties verwacht. Ben ik mij nodeloos zorgen aan het maken?

Liesbet
31-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 496

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik9-11-2008 17:01:41

Je hebt nog tijd, de meesten zullen pas op 't laatste nippertje iets laten weten. Sommigen zal je misschien zelf moeten opbellen.
Gefeliciteerd, 't begint te korten.

Valerie

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik9-11-2008 18:17:47

Dag Liesbeth,

Ik heb al gehoord van mensen die niks laten weten en dan toch plots opduiken op het trouwfeest. Tot mensen die zeggen dat ze gaan komen & niet komen. Echt niet normaal!

Je bent dus zeker niet de enige, als ze te lang wachten zou ik gewoon opbellen, zo weet je ook direct wat je aan wie hebt...
Echt ongeloofelijk sommige mensen toch, niet te schatten!

Marieke
18/04/2009

Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik9-11-2008 19:37:31

Dag Liesbet,

ik was daar ook een beetje in teleurgesteld, had leuke reacties verwacht of toch minstens wat antwoorden. De antwoorden kwamen er uiteindeijk wel hoor. Van de 170 verstuurde uitnodigingen, hebben wij een twintigtal mensen nog moeten contacteren na het verstrijken van de datum op de kaart (en dan hebben we eerst nog een vijftal dagen gewacht: in die vijf dagen ook nog een antwoord of 10 gekregen ;).
Nu, die 20 zijn bijna allemaal niet gekomen.

Dus: niet ongerust maken, en je ook al voorbereiden dat je zelf gaat moeten bellen.

Nog veel plezier, het begint er nu echt aan te komen voor jullie!
Vero

Tamara

Meld misbruik10-11-2008 11:18:04

Hier ongeveer hetzelfde verhaal. De laatste dag die op de uitnodiging vermeld stond, hebben we nog verschillende afzeggingen gehad.
Je moet je niet te veel zorgen maken, dat laat verwittigen ligt gewoon in de aard van de mensen :)

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik10-11-2008 12:24:18

heel normaal, je niet te veel druk over maken! wij hadden net hetzelfde probleem. Ik was wel wat teleurgesteld in sommige mensen. Wij hadden er duidelijk op gezet: graag een seintje voor... Dus niet: indien belet, een seintje of zoiets. Ik heb alle mensen die niets laten weten hadden nog zelf gecontacteerd na de deathline die op de uitnodiging stond, en dat waren er heel wat. Je kan niet zeggen: ze bellen niet dus ze komen niet, of omgekeerd: ze komen wel want ze bellen niet. Er waren mensen die zegden: oei, sorry ik dacht dat je dat wel zou weten dat ik kom. Maar ook omgekeerde reacties. Frustrerend.

Severien

Meld misbruik10-11-2008 19:31:34

Dat is idd normaal. Wij hadden ook veel meer reacties verwacht, maar die bleven uit. Spijtig, maar zo gaat dat met die dingen. De mensen vinden jullie uitnodigingen ongetwijfeld wel mooi, maar reageren niet direct.

Wij hebben ook nog een aantal mensen moeten nalopen. Dat is normaal. Zorg dat je van iedereen een telefoon nummer of email adres hebt.

Laura
4-10-2008
 Meld misbruik12-11-2008 12:17:28

hoi,

hier hetzelfde verhaal. Op de laatste dag waarop mensen konden verwittingen, hebben we even veel toe- en afzeggingen gehad dan in alle weken voordien tesamen! Ook wij hebben nog een 30 tal mensen moeten opbellen (of laten bellen door ouders) na de trouw.
Ik heb in elk geval één zaak geleerd door mijn eigen trouw: als ik nu een uitnodiging krijg, bevestig ik onmiddellijk, want ik moet toegeven dat ik dat in het verleden niet altijd op tijd deed... :-)

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik13-11-2008 15:07:51

hey Liesbet

Het is jammer om te zeggen, maar blijkbaar is dat de normale gang van zaken.
Wij hebben de week voor ons huwelijk nog mensen moeten opbellen omdat ze niets lieten weten.
Het is ongelooflijk onbeschoft, maar je kan er niets aan doen...

Tina
20-12-2008
 Meld misbruik14-11-2008 22:34:58

Hey Liesbet,

Wij trouwen ook op 20 december! Bij ons moeten de gasten voor 21 november iets laten weten (of ze wel of niet komen). We hebben 134 mensen uitgenodigd en tot nu toe hebben 79 mensen bevestigd en 2 afgebeld. Moeten dus ook nog heel wat reacties krijgen. Nu ja, ze hebben nog een week... En daarna ga ik diegene die niks hebben laten weten zo snel mogelijk zelf maar opbellen. Wil dit liefst zo snel mogelijk weten, omdat wij met eilandjes werken en zo hebben we nog wat tijd om de tafelindeling ineen te boksen... Ik zou zeggen: vooral niet in opjagen/panikeren. Moet het toch nemen zoals het komt. En weet eigenlijk toch al op voorhand dat je altijd een hoop mensen achterna moet lopen :-).
Ik heb al voor de grap in de familie rondgestuurd dat diegene die niks laten weten, niet meer mogen komen... :-) Eens zien hoe rap ze dan zullen bellen...

Groetjes Tina

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik18-11-2008 17:58:22

compleet normaal, ik zit nu al meer dan een jaar op dit forum en dit onderwerp komt steeds terug: mensen zijn van nature lui en egoïstisch... :)
er zit niets anders op dan je daar niet druk in te maken en gewoon te bellen vanaf dag na die die je op je uitnodiging zette
groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info