TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
24-10-2021
|
9-11-2008 18:44:23
Dag Sanne Zelfs met maatje 44/46 kan je je droomjurk vinden. Natuurlijk is het passen wel iets moeilijker, maar in een goede winkel proberen ze je een zo'n goed mogelijk idee van het resultaat te geven. Ik ben afgelopen weekend gaan passen, en inderdaad, je kan veel kleedjes niet volledig aanpassen maar de verkoopster heeft erg haar best gedaan. Als je droomjurk uit een rok met topje bestaat, dan kunnen ze een tussenstuk in het topje steken zodat het toch mooi aanpast; of bij een jurk kan je ze aandoen, maar niet dichtdoen en de verkoopster houdt ze dan toch zo strak mogelijk zodat het ook mooi aansluit. Ik heb dan nog wel niet echt mijn droomjurk gevonden, maar ik weet nu wel perfect waar ik mee sta en waarmee niet. Het was natuurlijk wel een klein beetje spijtig dat ik de jurken niet kon passen zoals de magere bruidjes, maar ik heb toch niet echt veel last gehad van mijn maatje meer. Groetjes Vanessa 24/10/09
|
|
an
9-5-2009
|
9-11-2008 20:07:31
hey ,
je kunt zkr je maatje vinden ze , ik heb een klein maatje maar dat is zelfs ni evident om de juiste maat te hebben
grtjes
|
|
Ellen
23-5-2013
|
9-11-2008 20:11:15
Hoi Sanne, hier ook een meid met een maatje 44-46.. Het is echt geen probleem hoor om te gaan passen.. Er zijn inderdaad winkels die enkel maatjes 40 enz hebben.. Maar er zijn ook genoeg winkels die wat "grotere" maten hebben.. Een 44 is zeker geen uitzonderlijke maat.. Ik heb ook mijn droomjurkje gevonden in nederland.. En nederlandse maten zijn groter dan belgische, dus ik ging met een maatje minder buiten :D.. Goed voor het zelfvertrouwen :D
Groetjes
Ellen
|
|
Lindsey
13-6-2009
|
9-11-2008 21:19:11
Hoi Sanne, je moet je helemaal geen zorgen maken om je kleedje te vinden. Ik heb ook zeker geen maatje 40 maar in enkele kleedjes pastte ik toch in! Deze waren mt 42 terwijl ik ook 44/46 heb! Andere kleedjes hield de verkoopster voor mij zodat ik kon zien wat pastte en wat niet. Het is natuurlijk leuker wanneer je een kleedje kan uitkiezen als je maatje 38 hebt maar dit is niet zo dus we liggen daar niet van wakker he! Ik ben wel volop aan het afvallen met de hoop dat we toch een maatje minder kunnen nemen! Hihi... veel succes!
|
|
Saskia
|
9-11-2008 21:33:08
Hallo Sanne,
Farah Love verkoopt kleedjes tot maatje 52 geloof ik. Dus je zal je keuze wel vinden :D Als je maatje 44-46 hebt kun je een kleedje maat 42 bijvoorbeeld aandoen maar ze krijgen dan gewoon de rits niet dicht. ik kan je 100% verzekeren dat je daar genoeg kleedjes gaat kunnen passen! Ik ken de eigenaresse van de winkel zeer goed en weet dus ook hoe het zit met de maten van de kleedjes en zo.
Veel plezier!
|
|
Peggy
|
10-11-2008 10:23:51
Hoi Sanne, bij Le Chapeau ga je je zeker in de wolken voelen. Ze hebben daar ook grotere maten en zeer enthousiaste verkoopsters. Veel succes in uw zoektocht
|
|
ina
2-5-2009
|
10-11-2008 11:21:29
Dag Sanne,
ik heb ook maatje 44 -46 en ik heb een kleed gevonden in Bruidshuis Ellen te Oostburg. Ze waren daar heel vriendelijk. Ik was ook heel onzeker maar nu weet ik dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Komt in orde! Veel succes, Ina
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|