Terug naar overzicht
Hoe is dit kunnen gebeuren? Hebben jullie die ringen niet gepast? Of te snel beslist? of ringen laten ontwerpen? Kan je er niet iets aan laten veranderen? bv. een steentje erbij, een ander kleur gouden boordje eraan, blinkend of net mat laten maken,...
Dat is wel een probleem. Kunnen ze terug gesmolten worden en gegoten worden zodat jullie ze wel leuk vinden?
hallo, ook ik vind mijn ring nu minder mooi, ik ga deze laten omsmelten tot een andere ring (samen met wat oud goud), en deze wordt mijn ding, we hebben wat te snel gekozen denk ik, wat teveel laten leiden
Tja, we hebben er eigenlijk niet goed bij stil gestaan.Wat zou het kosten om de ringen aan te passen?
dag Daphne,ik moet toegeven dat ik, toen we de ringen zijn gaan afhalen, enorm ben beginnen twijfelen aan onze keuze. Dat was echter twee dagen voor onze trouw, dus ik heb geprobeerd om het wat van me af te zetten en af te wachten. Op onze trouwdag was iedereen heel enthousiast over de ringen en één keer dat ik de ring een paar dagen aangehad had, was mijn mening ook al helemaal veranderd. Achteraf gezien ben ik dus wel tevreden over de keuze die we gemaakt hadden... succes! gr. L