Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedje voor mama en papa?

9-11-2008 22:20:56
Hallo,

na mijn openingsdans zou ik graag even met mijn ouders dansen...

Voor mijn vader had ik gedacht aan Celine Dion, Dance with my father, dit is een liedje dat mij kippevel doet krijgen en het doet me zo aan m'n vader denken, dus die keuze is al gemaakt.

Maar wat voor liedje kan ik voor mijn moeder gebruiken om met haar op te dansen? Het mag zeker traag zijn, ik dacht aan Mama van The Spice Girls, maar misschien bestaan er nog liedjes met een mooiere tekst?

Mijn ouders betekenen zeer veel voor mij dus zij verdienen op mijn grote dag ook een zeer speciaal plekje!

Saskia

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1830

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik10-11-2008 8:59:15

Ik dans met mijn papa op "Dochters" van Marco. Hij liet me onlangs weten dat hij van dat liedje enorm stil werd & de traantjes kreeg (mijn lieve papa!), en dan verdient hij dit wel ...

Mama van Spice Girls is mooi hoor , ben er zeker van dat ze dat zal apprecieren :)

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik10-11-2008 10:25:14

I loved her first van Heartland.
Zeker eens beluisteren. Prachtig nummer!

Because you loved - Céline Dion
Thank you for loving me - Bon Jovi

x

Sophie
24-7-2009
 Meld misbruik10-11-2008 18:06:43

Mss ook eens denken om de openingsdans van je ouders te spelen?
Zullen ze wss ook wel tof vinden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...