TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gaëlle
16-9-2005
|
30-6-2005 17:08:25
hey Vicky
ik vond wel dat die van Pronovias tamelijk duur waren. Het hangt ervan af hoeveel je eraan wil uitgeven he. Voor mijn kleedje van Linea Raffaelli hebben we toch ook 1400€ betaald. Ik had van Pronovias een rok+top gepast en dat kwam op 1800€.
Wanneer trouw je?
Groetjes! Gaelle
|
|
Vicky
9-9-2006
|
30-6-2005 17:35:34
We trouwen pas in mei 2007. Maar ik ben nu het budget aan het opstellen, kan er dan maar beter rekening mee houden dat ik een dure smaak heb!
Dit jaar willen we al onze zaal reserveren, de rest kan dan wachten tot volgend jaar.
Tis toch duur hé, als ge alles bekijkt. En dan gaan we nog zoveel mogelijk zelf doen (zoals de uitnodigingen enz). maar ja, die dag draagt ge de rest van u leven mee, dus ge kunt het dan maar ineens goed doen hé!
|
|
Nathalie
17-12-2005
|
30-6-2005 18:08:55
Hallo Vicky,
Ik heb een Pronovias jurk gekocht bij Le Chapeau in Antwerpen. Het is het model Trueno, vind je onder Make your choice 2005 - Dreams op hun website. Mijn jurk kost 1595 EUR. Ik heb op een ander forum ook een jurk gezien, ongeveer hetzelfde model als het mijne, weet de naam niet meer, wel van collectie 2005 en dat kostte 1000 EUR (Het Bruidshuis). Verder ken ik de prijzen niet, want ik heb maar één Pronovias aangehad en was meteen verkocht. Ik denk dat de meeste wel goedkoper zijn dan 1500, want de mijne is in wilde zijde en de meeste zijn van synthetisch materiaal.
Groetjes, Nathalie
|
|
Lieve
1-9-2006
|
30-6-2005 21:08:14
Ik ga eens rondhoren of het niet goedkoper is mijn jurk te laten maken. Want wij moeten ook een beetje op ons budget letten, en ik wil toch een mooie jurk. Naar het schijnt zijn er naaisters die je favoriete model zo namaken... Iemand ervaring daarmee?
Groetjes, Lieve
|
|
Vicky
9-9-2006
|
1-7-2005 12:31:48
Ik heb mijn oog laten vallen op een kleed uit de collectie Why Not. Het kleedje is helemaal van kant en redelijk kort (maar ik ben maar 1m 58, dus als ik een lang kleed aan zou doen lijk ik nog kleiner!) maar ja, kant is niet meteen het goedkoopste hé.
Dat kleedje staat ook in de Bruid en Bruidegom Magazine, helemaal vooraan!
|
|
ilse
17-9-2005
|
1-7-2005 20:20:09
Hey Vickey,
juist maar eventjes om te zeggen dat als je kleedje korter is (driekwart of zo), je eigelijk nog kleiner lijkt, zei mijn ontwerpster. Ze zei me dat ik best een kleed neem met de rok tot op de tenen en een kort bovenstuk op. Het lijkt wel een kleed maar toch doet dat korter topje bovenaan langer lijken (ben maar 1m50).
Groetjes, Ilse
|
|
Dewi
2-9-2005
|
1-7-2005 21:21:44
Hallo Vicky, De jurken van Pronovias heb je in verschillend prijsklasses. Je hebt ook de couture van Pronovias en die zijn wel erg prijzig. Mijn jurk kost 1600,- incl. sleep en hoepel. Ik ben in de Pronovias winkel geweest in Breda.
groetjes, Dewi
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|