TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
funfoto
|
10-11-2008 5:56:35
|
|
els
27-9-2008
|
10-11-2008 9:41:10
Hi Melanie,
Wij zijn ook gaan kijken naar beide zaken. Ik vind dat er een zeer groot verschil is tussen beide zaken. In die zin, hof ten eenhoorn is heel mooi, maar vond ik nogal stijf. Het is er verzorgd, maar ik vond het een nadeel dat de dansvloer niet overal in de zaal te zien was. Hot ten eenhoorn is een heel andere zaal, helemaal niet stijf, en "gewoner", ook heel mooi, maar ik vond ze duur voor wat ze waren. Wij zijn uiteindelijk in De Castel te Herne getrouwd, en ik moet zeggen, dit was TOP. Alles was tot in de puntjes in orde, zeer vriendelijk personeel, betaalbaar en vooral: heerlijk eten.
Veel succes nog!!!
Gtjes Els
|
|
Arianne
1-8-2009
|
10-11-2008 10:03:41
Wij zijn ook in het Gravenhof gaan kijken, is een mooie zaal, zijn er al meermaals naar feesten geweest, het eten is verzorgd en lekker... Maar we hebben uiteindelijk voor een andere zaal gekozen op basis van de sfeer en de beschikbare data
|
|
Valerie
2-5-2009
|
11-11-2008 12:12:00
Asse ken ik niet,maar 't Gravenhof is wel mooi en romantisch, de recepties zijn goed verzorgd qua drank en eten. 1 keer naar een feest geweest, ook heel goed. Ik vind het een nadeel dat er verschillende zalen zijn en dat niet iedereen elkaar ziet zitten, ook om te dansen is dat niet leuk, vind ik.
Valerie
|
|
Karen
13-9-2008
|
12-11-2008 19:00:08
Hallo Melanie!
Ons feest was in het 'Hof ten Eenhoorn' in Asse en we zijn er heel tevreden over. Prijs/kwaliteit is heel goed, we hadden een forfait en ze kwamen heel veel met drank rond (ook tijdens het avondfeest), het eten was lekker en er was meer dan genoeg en de sfeer was ook heel goed. Wij hadden deze zaal gekozen voor de gezellige sfeer en omdat de zaal een hele goede reputatie heeft, en we hebben het ons zeker niet beklaagd! Ik zou zeggen: ga voor de zaal waar je je het beste bij voelt, dat hebben wij ook gedaan.
Groetjes, Karen 13/09/2008
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|