Terug naar overzicht
Je kan ook alleen de enveloppen meenemen naar zee, en de andere kadootjes bij jullie thuis laten afzetten, of de dag erna mee laten nemen.Lijkt me inderdaad wel leuk, zo even weg van alles.koffer kan je ook al even op voorhand maken, want wat heb je nu nodig voor een nachtje? En als het een appartement is, liggen er misschien al handdoeken en zo, moet je ook al niet mee sleuren.Wij zijn wel gewoon thuis gaan slapen. Ik slaap gewoon niet in een ander bed, en na zo'n dag wilde ik echt wel goed slapen.De dag erna zijn ook nog ouders en vrienden langsgekomen, ook heel gezellig.GroetjesHeidi13/09/2008
Klinkt romantisch. Wij zijn ook gewoon bij ons gaan slapen. Het was al vroeg toen we thuis gekomen zijn (6u 's morgens), dus zijn we lang blijven liggen in bed. Toen we opstonden, waren we eigenlijk totaal niet fris en hadden we totaal geen zin om buiten te gaan. We zijn gewoon gans de dag lui in de zetel blijven liggen, dus voor ons zou het er niet toe gedaan hebben of we thuis of aan zee zaten. We konden er toch niet echt van genieten. Maar misschien hebben jullie minder problemen met laat weggaan en de dag nadien toch nog actief zijn.
Ik zou zo snel mogelijk terug thuis willen zijn en alles napraten met vrienden en familie! Want daar heb je het meest behoefte aan
pieps ik kan je met zekerheid zeggen je bent die dag stikkapotwij wilden eerst een suitte huren maar hebben da gelukkig niet gedaanik ben me na het feest gaan omkleden bij mn moeder en heeft mijn vader ons naar huis gedaanvan de moment dat k n de auto zat lag k al te slapenwij zijn thuis met kleding en al (mijn haar nog opgestoken +tiara) in bed gaan liggen en sliepen beide metteenmischien heb je hier iets aan maar geloof me ken geen een koppel dat zijn huwelijksacht meer heeft gedaan dan geslapenxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Een kennis van me is blijven slapen in de zaak waar ze hun feest hebben gehouden (daar huurden ze een prachtige suite) en dat lijkt me dan weer interessanter aangezien je dan nergens naartoe moet rijden of aan iemand moet vragen om je weg te brengen. Tenzij je natuurlijk heel dicht aan de zee woont? Ik heb er ook aan gedacht om zoiets te doen, maar het lijkt me ook fijn om de eerste nacht in je eigen liefdesnestje te slapen. Dan ben je toch echt het meest op je gemak.
Hoi,wij hebben de bruidssuite gereserveerd in een hotel op nog geen km van onze feestzaal. We zien het echt niet zitten om nog helemaal naar huis te gaan (half uur rijden) en we wilden voor onze huwelijksnacht toch iets specialer dan gewoon thuis waar we altijd al slapen. Bovendien hebben we onze ouders gevraagd om ook te blijven overnachten in het hotel want ik wil heel graag de volgende morgen/middag samen brunchen (en zij vonden dit ook een supergoed idee).Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Ik zie nog een ander voordeel om ergens anders te slapen. Misschien hebben we rare vrienden, maar wij denken wel dat onze voordeur zou gebarricadeerd kunnen zijn, of erger nog dat ze in huis het onmogelijke zouden hebben aangericht. We hebben er alle vertrouwen in dat er niets ergs zal zijn, extreem vuil of kapot. Maar ik heb geen zin om een half uur de baan vrij te maken eer ik in mijn bed kan. Vandaar onze keuze om dicht bij de feestzaal een B&B te nemen. Maar misschien doen jullie vrienden niet mee aan die traditie?
Ik zou naar zee gaan. Wij blijven ook slapen in een bruidshutje in de tuin van de feestzaal. Wanneer wij zullen opstaan, zal er een ontbijtmand aan onze deur staan. Ik denk dat het ideaal is om nog wat langer na te genieten van een leuke maar uitputtende dag. Je kan alles op 't gemak doen, genieten van elkaar, uitslapen, op 't gemak iets eten... volgens mij alleen maar eindeloze voordelen en geen enkel nadeel. De cadeaus kan je idd gemakkelijk met iemand van ouders of zo meegeven en mss de envelopkes meenemen. Ik zou zeggen: doen!