TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veronique
15-5-2009
|
10-11-2008 16:10:53
Hoi Kim
Ik ken het gevoel. Ik zag er heel erg tegenop om voor een kleed te gaan kijken (ik heb een maatje meer) maar ik heb toch mijn jurk gevonden. Het was ook het eerste wat ze me liet zien en ik ben bij mijn keuze gebleven (het is er eentje geworden van Leijten maar geen wit/ecru :-). Inderdaad een echte aanrader en een superlieve dame die je goed helpt bij de keuze van een geschikte jurk.
Groetjes en geniet nog van de rest van de voorbereidingen Véronique
|
|
Tineke
10-7-2009
|
10-11-2008 16:15:01
Hallo Kim!
Ik heb daar gisteren net hetzelfde meegemaakt! Het was de eerste keer dat ik ging passen (ik had verschrikkelijk veel zenuwen)en het eerste kleed dat ik aanhad is het geworden. Ik ben ook heel gelukkig en heb het momenteel ook heel moeilijk om nog zo lang te wachten. Ik mag maart-april terug om te gaan passen. Welk kleedje is het geworden als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Groetjes, Tineke
|
|
Gwendolyn
4-9-2009
|
10-11-2008 18:02:16
Hoi! Tineke, wanneer trouw jij dan? Je mag ik maart al gaan passen? Ik trouw in september en mag in augustus pas terug gaan passen, duurt nog zoooooo lang!! Groetjes
|
|
Tineke
10-7-2009
|
10-11-2008 18:58:55
Ik trouw op 10 juli. Mijn nicht trouwt ook in september en zij mag in mei gaan passen. Misschien is het een beetje afhankelijk van het soort kleed? Ongelooflijk eh, het lijkt echt nog een eeuwigheid. Ondertussen ben ik mezelf al aan het zenuwachtig maken: zal het nog wel even mooi zijn, zal het wel nog mooi passen, ...
|
|
Vanessa
5-9-2009
|
10-11-2008 18:59:49
Hey,
Ik trouw ook pas in september maar mijn volgende pasbeurt is in april en dan in augustus. Ik ben naar de modeshow in Geraardsbergen geweest.
Grtjes, 5/9/2009
|
|
an
9-5-2009
|
10-11-2008 21:09:03
hey ,
ik trouw pas in mei en heb ook al mijn droomjurk gevonden in eindhoven bij An & John
grtjes
|
|
Vera
22-8-2009
|
11-11-2008 10:34:33
Ik heb gisteren ook mijn droomjurk gevonden en kan niet wachten tot mijn eerste pasbeurt (begin juli pas!)! Ik was helaas vergeten om een foto te nemen zodat ik nog wat verder kan zwijmelen...
|
|
Kim
12-9-2009
|
12-11-2008 8:32:45
Hoi Tinneke,
Dan heb ik je daar vast gezien! Mijn kleedje is chocoladebruin met pareltjes aan het topje en deze lopen nog langs de sleep naar beneden. In mijn zenuwachtigheid ben ik vergeten naar het merk te kijken, maar ik spring daar zeker nog eens op een rappeke binnen om te kijken. Het merk maakte mij ook zo niet uit, maar zou wel leuk zijn om zo een foto op het net te vinden :)
Groetjes Kim
|
|
Tineke
10-7-2009
|
12-11-2008 17:33:33
Hoi Kim,
Ik heb inderdaad wel iemand gezien met een chocoladebruin kleed aan. Mijn kleed is er ééntje van creations of Leijten, misschien moet je eens op deze site kijken of het erbij staat. Het merk maakte voor mij ook niet veel uit hoor, als je jezelf er maar goed in voelt dat is het belangrijkste eh. Hadden ze jouw kleed ook in het wit? Dan denk ik dat ik het gezien heb want volgens mij heeft mijn nicht het in het wit gekocht.(Dan is het ook eentje van creations of Leijten)
Groetjes, Tineke
|
|
Kim
12-9-2009
|
13-11-2008 8:55:34
Hoi,
Ja inderdaad ze hebben het ook in het wit. Ik heb dat ook eventjes gepast, maar ik ben nogal een witte van vel en daarmee ben ik voor de bruine gegaan :) Ah dan ga ik eens op leijten site kijken!
Bedankt en veel plezier met het verder plannen van je trouw :)
Groetjes Kim kdesutter@techdata.be
|
|
daisy
25-9-2009
|
15-11-2008 14:14:21
hey ,ik ben ook in aalst geweest bij ann , super vriendelijk en voor iedereen dezelfde service ik had ook snel mijn droomjurk gevonden
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|