Terug naar overzicht
Hallo,Het mijne is nogal duur geworden ('k schaam mij er wel een beetje voor). Maar dat komt vooral door de stoffen (er zitten meters kant en wilde zijde in). Ik dacht dat ze 600€ vroeg voor het werk en de rest is stof. Dat kwam bij mij op 1500€. Marieke
Er wordt vaak gezegd dat een kleed laten maken goedkoper is dan er een te kopen. Maar dat is echt wel afhankelijk van wat je wilt. Ik heb een vriendin die haar kleed heeft laten maken met jasje voor slecht €800 terwijl een ander er al €1250 voor betaald heeft . Dit is ook afhankelijk van de stoffenkeuze voor je kleed; bepaalde stoffen ( zoals kant, organza,tafta,...) zijn al niet echt goedkoop en ze berekenen toch steeds veel stof voor je kleed.Anderzijds heb je het voordeel dat je je droomjurk zelf kan ontwerpen waardoor je een uniek exemplaar hebt ;-)Tis een keuze die je zelf moet maken.grtz
ik denk dat tussen de 700 en 1100 euro een redelijke prijs is, hangt zeker af van stoffen. en of er sjaals of vestjes bij moeten zijn. Een vriendin van mij heeft haar kleedje laten maken bij heidelinde.be,een ontwerpster uit het kortrijkse. qua prijzen was het zoiets geloof ikveel succes ermee