Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer, anders dan bus

10-11-2008 19:50:33
Hallo,

Wij dachten er over na om een bus als vervoer voor de suite te nemen.
Nu kan het zijn dat we de trouw voor de wet op een vroegere datum doen.

Dit betekent dan dat we enkel vervoer nodig hebben voor een korte afstand: ouderlijk huis ligt in de straat van de kerk + feestzaal is 2 km verder dan de kerk. M.a.w. een bus is hiervoor te duur.

Dachten aan een paard met koets (maar wat als het regent), of een mooie oude auto voor ons en gelijke auto's (taxi's) voor de suite maar hebben geen idee hoeveel dit zal kosten.

Hebben jullie meer ideetjes of andere voorstellen (met eventuele prijzen). 't Is voor de kanten van Roeselare- Kortrijk -Izegem.

Groetjes,
Géraldine

Géralidine
19-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 384

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik10-11-2008 20:18:51

Hey!

Heb je al gedacht aan een huifwagen? Dan mag het regenen en zitten jullie alsnog droog.

Ga eens een kijkje nemen op www.huifwagen.be , dit is de website van m'n (toekomstige) schoonpa. Hij is van Beernem en voert regelmatig bruidskoppeltjes en hun suite.

Veel succes nog verder...

Grts,
Natalie

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik13-11-2008 15:03:05

Kan je nergens prijselijker een bus vinden?
Want dat is echt een aanrader hé!
Wij hebben onze suite in een bus gestoken en de sfeer zat er van 's morgens vroeg al enorm goed in. Ik zou het iedereen aanraden!

Zo een huifkar is idd een goed alternatief! Wij hebben dat eens voor een communie gedaan en dat was heel gezellig!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...