TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
11-7-2009
|
11-11-2008 10:59:09
Hey
Proficiat met je kleedje! Ik heb het mijne ook gevonden bij Le Chapeau, dan wel in Antwerpen. Ik heb getwijfeld tussen een pronovias (helice) of een marylise (saskia) en het is het laatste geworden. Ik ben blij dat je positief bent over Issa Moda. De eigenares is de moeder van een vriend van ons maar Hasselt is wel wat ver voor ons!
Groetjes, Laura www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
|
|
Heidi
4-7-2009
|
11-11-2008 16:36:55
Hoi, proficiat met je kleedje. Binnenkort ga ik ook naar le chapeau, ik hoop dat ik daar mijn keuze ook zal vinden, ik twijfel nog tussen een 3-tal kleedjes. Ik ben ook naar Anuna en Pereboom geweest en ik ben het toch niet helemaal met je eens. Bij Anuna vond ik het super!!! Had wel een jonge verkoopster. Bij Pereboom was het een chaos, geen privacy en de kleedjes waren daar gewoon stuk zelfs! Ik had daar een afspraak en ze lieten iedereen maar binnen zonder afspraak en dan moest ik schuiven, schoon hé. Maar het zal voor iedereen anders zijn en van het moment zelf afhangen zeker. Nog veel succes verder, groetjes.
|
|
Tamara
|
11-11-2008 18:56:26
Ik heb mijn kleedje ook besteld bij Issa Moda. Veruit in meerdere opzichten de beste winkel die ik bezocht heb. Is wel weeral een jaartje geleden. Wat gaat de tijd toch snel ;(
|
|
Vera
22-8-2009
|
12-11-2008 8:24:44
Hey Heidi, Toen ik bij Anuna was, liep dat inderdaad ook een jonger meisje rond en zij leek me heel lief en vriendelijk. Wat een vervelende ervaring bij Pereboom! Ik vond dat systeem met 1 paskamer met een gordijn tussen ook geen goed idee, maar toen ik er was, was ik daar alleen. Ik heb geen kleedjes gezien die stuk waren, maar ik kan het mij wel inbeelden als ze allemaal vrij kleine maatjes hebben ;-)
|
|
sanne
25-7-2009
|
12-11-2008 17:05:35
ha, superleuk!! ben blij dat je overal zo goed geholpen bent. Ik ben bij Le Chapeau in Antwerpen geweest en daar was de service schandalig slecht (pech gehad zeker). ik vroeg me af waar je cymbeline hebt gepast. ik ben op zoek naar de trouwjurk die je op de startpagina te zien krijgt (een zitten meisje), maar de jurk hebben ze nergens...
veel plezier met je droomjurk in ieder geval!! xx Sanne (25/07/09)
|
|
Vera
22-8-2009
|
12-11-2008 17:20:42
Hey Sanne, die jurk ben ik geloof ik ook nog nergens tegengekomen. Maar misschien oversteeg het mijn budget en heeft de verkoopster dit kleed daarom niet aan mij laten zien? Maar ik heb op de site van Cymbeline gezien dat er in Brussel ook een winkel is van Cymbeline zelf. Ik ga ervan uit dat ze daar alle kleedjes hebben? Veel succes met het kiezen van je droomjurk!
|
|
sanne
25-7-2009
|
12-11-2008 17:33:35
Hey Vera,
Alvast bedankt. Misschien ga ik dan toch eens naar Brussel afzakken... Ik krijg de jurk nu eenmaal niet uit m'n hoofd. Ik hoop alleen dat ze niet TE duur is dan...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|