Terug naar overzicht
Niet meteen Leuven - maar toch niet te ver uit de buurt: El Dorado -Humbeekmooie zaal, veel mogelijkheden, goedkope drank ..Succes!
Hallo,Bedankt voor deze locatie.We zijn net even gaan kijken op de website en het zag er echt heel mooi uit.De enige bedenking dat wij hebben is het feit dat het feest maar mag duren tot 4h00...Of is dit normaal?Groetjes,Deborah
Das bij veel zalen zo hoor. Misschien kan je met veel zagen nog een uurtje extra los krijgen ;-)Ik weet niet of je banden met de kuleuven hebt? Als personeelslid (of student) kan je daar lokalen van huren aan zeer lage prijs en sommige (denk maar aan de universiteitshallen) zijn wel indrukwekkend voor een receptie ofzo.Evelien
In Eldorado mag het feest zeker langer duren hoor. Wij zijn eens gaan kijken en praten met de eigenaar, en dat staat er maar op pro forma. Maar wij vonden het net iets te ver en de keuken te klein.Groetjes!
hallowij zijn ook even gaan kijken in zaal De Velpe in opvelp (Bierbeek)is een nieuwe en grote zaal, met ruime keuken, met alles erop en eraan.wij vonden het alleen spijtig dat er geen tuintje aan is. (wel een koertje)veel succes!
Natur natur in korbeek-dijle (bertem)
Hey, bedankt voor de reacties allemaal.Veel goeie ideetjes :)Natur-Natur lijkt me heel tof.Zeker hun Tipi tenten zijn echt origineel :)Heeft iemand hier ervaring mee?groetenRowin en Deborah
Hallo,Ik wou eens horen of jullie voor de tipi-tenten gegaan zijn van natur-natur aangezien die mij ook heel leuk lijken :)Groetjes!
Hey Inneke,Nee wij zijn uiteindelijk voor feestzaal camargue gegaan in Korbeek-Dijle.We hebben geïnformeerd naar de tipi-tenten, maar kregen nogal laat reactie en toen hadden we eigenlijk onze zaal al vastgelegd.GroetjesRowin en Deborah