Terug naar overzicht
Hey Cindy,ik maak mijn kleed helemaal zelf, ik volg naailes en het is verbazingwekkend hoe snel je al vanalles kunt.. één van de dagen begin ik eraan, want ik heb nog 9 maanden te gaan, maar ik heb nu vakantie (sta in het onderwijs). Ik kan je zeker en vast mijn leerkracht aanraden, ze is echt fantastisch, en luistert naar JOUW wensen, maar dan moet je wel in de buurt van Antwerpen wonen denk ik... van waar ben je precies?
ik ben van merksemdus van antwerpen he.amai zelf maken maar ja dan heb je waarschijnlijk simpele modellen of niet.hebben die zo geen site waar je op kan kijken
zeg els bedoel je nu dat jouw leerkracht het kan doen een kleed maken of niet.en wat voor modellen kan ze allemaal doen dan .grts en bedankt en laat maar iets weten he
Hela, zo simpel is mijn model niet zenne... en ja, ik bedoel mijn leerkracht die het kan maken, en zij kan toch wel vrijwel alles, want ze heeft dat vroeger nog gedaan!! Ze is geloof ik van Edegem, ik zal straks haar telefoonnr is even doorgeven!
trouwens op naaipatronen.nl kan je kijken naar kleren waar patronen van bestaan... er zitten er best leuke tussen!!
els bedankt zenneen hoe ziet jouw kleedje eruit.en ja geef haar telefoon maar dan kan ik eens bellen.mercie :)))))))))))))))))))))))
veel kan ik nog niet verklappen, want mijn vriend komt heel regelmatig op het forum kijken, maar ik kan je wel zeggen: er zit meer dan 10 meter stof in, het zal volledig gevoerd zijn en dit alles in totaal voor een 250 euro! het telefoonnr. heb je vanmiddag zeker! ik moet het nog effe gaan opzoeken!
oei oeija je kan mailen naar cindylaforce@hotmail.comooo wat ben ik blij dat ik deze vraag heb gesteldmaar zeg heb je dan het zelfde resultaat als in de winkel of zie je dat het gemaakt is.ja sorry ik ken er niks van zennemaar ik vin het te duur in de winkel
Ik heb twee vriendinnen die hun kleed laten maken hebben en bij de éné zag je dat, vooral omdat ze ook op de stoffen had bespaard. Het zag er echt goedkoop uit. De andere had het zelf gemaakt en had denk ik niet zo op de stoffen bespaard en daar was het wel heel mooi en zag je helemaal niet dat ze het zelf had gemaakt. Zij was natuurlijk wel naaister en had in de bruidsindustrie gewerkt!Er is ook iemand die mij gezegd heeft dat als je je kleed laat maken en je voor stoffen gaat waaruit de kleren in de winkel gemaakt zijn, je dan eigenlijk niet zoveel bespaard. Weet natuurlijk niet of dit klopt.groetjes,Els en Stefan
oei els zpreek je het nu tegen om je eigen kleed te maken.maar je zei toch dat je leerkracht het mooi kan maken.nu kan ik niet meer volgen zenne.alle ik hoor u nog wel voor het telefoon nummer he
Nee Cindy, da's een andere Els. Een mail volgt echt hoor, straks, zit nu met een verschot in mijn rug :-(
aaaaaa ja zeg da was even verwarrend zenne.oei oei amai das pijnlijk. verzorg u maar en oooo ik was al een beetje teleurgesteld zenne.als ik dat van die els leesde
Hela,mijn mama heeft mijn kleedje gemaakt en het zag er echt ongelofelijk mooi uit. Heb er enorm veel lof over gekregen. Iedereen die er was, was al een afspraak aan het maken voor als zij of zelfs als hun dochters gingen trouwen.We waren zoiezo al van plan om het zelf te maken, maar toch moet je altijd eens een beetje rondkijken. Ik was toch ook wel verschoten van de prijs (ik denk dat ik er wel het duurste kleedje had uitgenomen). Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik echt niet bespaard heb op de stoffen (want was met een unieke kant die maar in beperkte oplage gemaaktwas en met een heel speciale zijde). Het is en blijft uiteindelijk toch een heel speciale dag hé! En het leuke eraan bij zelf maken of laten maken is dat je er een eigen toets aan kan geven hé!Als je eens een foto wil, moet je het maar eens laten weten, ik kan het altijd inscannen en doormailen. Ik ga de foto's nog op onze site zetten ook, maar dat zal voor zondag zijnhttp://vanrose.com/tinne-en-fred-trouwen/ Veel succes met je zoektocht naar je ideale kleedje.GroetjesTinne
Heb je een mail gestuurd, met wat foto's... je moet maar eens kijken