TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolina
1-8-2009
|
12-11-2008 19:28:47
Sorry ik heb geen tekstje. Ben je er zeker van dat je dat allemaal stiekem wilt doen? Ga je hier geen spijt van krijgen? Voor jullie zal dit wel romantisch zijn maar de familie kan daar wel nie altijd mee lachen denk ik?
|
|
Kim
12-12-2008
|
12-11-2008 22:48:46
We hebben hier lang over nagedacht, een huwelijk met alles erop en eraan past gewoon niet bij ons. Ik vind ook de kostprijs dat aan een feest verbonden is te hoog. Ik weet dat je dit wel zelf bepaald, maar het blijft wel een dure gelegenheid. Ook in 't buitenland trouwen kost natuurlijk geld, maar dat hebben we ervoor over. We trouwen in de sneeuw, wat voor ons het idee van een droomhuwelijk is. We zijn al lang samen, wonen ook al jaren samen en trouwen in 't geheim omdat we enerzijds de poespas er rond niet echt willen. Anderzijds omdat we dit als een intiem gebeuren tussen ons twee willen vieren. De familie zal, denk en hoop ik, ons dit niet kwalijk nemen.
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
13-11-2008 14:53:44
hey Kim
Ik vind dit enorm moedig van je! Pure liefde is dat hé, maar ik zou mij toch voorbereiden op teleurgestelde familieleden... Mijn man en ik wilden eerst trouwen in Italië en enkel dichte familie en beste vrienden uitnodigen. Iedereen was bereid naar Italië te gaan behalve mijn ouders. Dan heb ik ook even overwogen om alleen met mijn man te gaan en mijn moeder is echt heel kwaad geworden!
Ik wil maar zeggen. Ik bewonder jullie enorm dat jullie zo jullie eigen ding doen, wij hebben voor de goede vrede het huwelijk hier in het land gedaan. Het was fantastisch, maar niet ons eerste gedacht natuurlijk. Maar ook al zien jullie familie jullie zo graag, de kans is reëel dat ze gepikeerd gaan zijn. Maar ja hoe lang duurt zoiets dan?
Moeten jullie dan in het land waar jullie trouwen geen getuigen hebben ofzo?
|
|
Kim
12-12-2008
|
13-11-2008 22:51:14
Dat van die getuigen wordt ter plekke allemaal geregeld, net als al de paperassen (hebben al het nodige aangevraagd, laten vertalen en bezorgd aan de ambassade ter plekke).
Ik maak me niet teveel zorgen rond wat de familie en vrienden zullen denken. Voor zo ver ik kan inschatten, denk ik niet dat er veel negatieve reacties zullen komen. En moesten die er komen, laat ik ze alvast ni aan mijn hart komen. Mijn vriend en ik trouwen inderdaad uit liefde voor elkaar, om iets intiem te delen tussen ons en ik hoop dat de naasten rondom ons dat zullen begrijpen en respecteren.
Nog 29 dagen, ik begin de kriebel nu wel te voelen!!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|