Terug naar overzicht
Hallo,Op onze uitnodigingen stond : "Graag antwoord voor..."Hiermee geef je aan dat de mensen sowieso moeten antwoorden, of ze nu komen of niet.Maar troost je, eender wat je er op zet, er zijn altijd mensen die het ofwel niet lezen, ofwel verkeerd interpreteren ('oh, moesten we ook iets laten weten als we kwamen ?').Wij hebben toch ook een aantal mensen moeten opbellen...Succes !Cindy
halloowij hebben het zo op onze uitnodiging gezet. Vond wel nog leuk gevonden:Kunt u ons niet komen feliciterenwilt U zich dan voor 15 april 2009 even verexcuseren.Ook wanneer U er wel zal zijn,vinden wij een seintje altijd fijn.tel: ...Groetjes kim15mei2009
Misschien:Laat u ons weten of u kan komen op de dag van onze dromen?
Wij gaan waarschijnlijk deze nemen:Of je al dan niet kan komen, hadden wij graag voor ... vernomen.
Lieve mensen, om praktische redenen hebben we graag dat iedereen een kort seintje geeft (per mail of per telefoon) om te melden of jullie komen naar de viering en/of het feest en tevens vermelden met hoeveel personen.Graag noteren wij dan je reservatie/annulatie.
Wij hadden:Graag even bellen zodat we onze gasten kunnen tellen.
Wij denken aan:Graag hadden wij een seintje voor 1 juli of u al dan niet aanwezig zal zijn!
Ik zou ook kiezen voor een 'al dan niet' formulering. Ik denk dat de respons ook groter zal zijn als je een e-mailadres opgeeft. Sommige mensen blijven een lijkt makkelijker denk ik dan. Maar je zal er altijd hebben die je zelf moet opbellen.