Terug naar overzicht
hey, ik ben deze week ook op lingeriejacht geweest!! Het bustiergedacht heb ik snel laten varen als ik de prijs zag (155€ zonder slip), toch liever een mooiere ring met dat geld,... Ik moest ook voor iets strapless gaan met wat push-up (een kleine bcup), kweet niet veel modellen aangedaan, wit, vleeskleurig,... en heb dan als ik het juist ging opgeven een setje van marie-jo gepast, en dat zat zoals gegoten, kan er een halter van maken, gewoon of strapless (model Audrey). klassiek maar wel héél bruid, en toch nog draagbaar voor achteraf. Ik ben wel voor een gewone slip, maar wel een mooie gegaan, ben niet zo stringerig. En het was toevallig die dag min 20%, dus voor 90€ had ik mijn setje(anders 111). Liever 90€ voor iets dat je nog kan dragen dan voor een bustier dat je nooit meer aandoet. Ik voorzie wel iets moois van slaapkleedje,... Heb zo geen zin dat mijn moeder mij ziet in pikante lingerie!!groetjes, Annelies (ook voor 9 mei)
Hey Liese,Zoals Annelies ga ik ook niet voor een bustier. Ik vind zo'n ding enorm duur en ik ben er zeker van dat ik het achteraf nooit meer zal dragen. Marie Jo lijkt me ook een goed idee. Hun prijs/kwaliteitverhouding is echt goed.Ik zou persoonlijk wel gaan voor een string of short/string zoals je dat tegenwoordig wel vaker ziet. Maar ik zou ook voor iets gaan dat je achteraf zeker nog kan dragen; een bh met verstelbare bandjes ofzo. Misschien wil je ook een paar kousen met jaretellen en een kouseband? Dat wordt volgens mij ook vaak genomen.GroetjesVera
Ik heb nog geen kleedje, maar ik denk dat ik toch voor een bustier ga. Ik wil dit al lang eens kopen, en als je het niet voor je huwelijksnacht doet, doe je het nooit denk ik
Hey Liese,Ik weet totaal nog niet waarvoor ik zal gaan, zal het uitmaken bij het passen, kzal op mijn gevoel afgaan denk ik. Iets waar ik me een hele dag goed in kan voelen in ieder geval.Leuke merken die ik al gezien heb zijn selmark en Marie Jo.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Ik heb mij een bustier aangeschaft. Het hangt er wat van af van wat voor model je hebt. Heb je een buikje is een bustier een goed idee. Een bustier "zakt" ook minder af dan een BH zonder bandjes. Een hele avond staan trekken, trekt ook op niet veel. OK een bustier is niet goedkoop maar een degelijke BH ook niet.
HeyIk zie mezelf niet met jartellen en van een string word ik zot, dus ga ik voor wat ik graag draag een schortje en een BH zonder bandjes. Ik wil me op mn gemak voelen die dag, en daarom ga ik geen speciale dingen doen. Mn ventje heeft daar niet echt veel aandacht voor, dus ga ook geen zotte kosten doen.GroetjesKarolien.