Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie

12-11-2008 11:02:28
Hoi bruidjes,

nu ik mijn kleed heb, kan de zoektocht naar lingerie beginnen. Ik vroeg me af waar jullie voor kiezen: een gewone BH of bustier? En met daarbij een string, slipje of shortje? Ik wil dat het comfortabel zit (heb een strapless kleedje) maar het moet natuurlijk ook wel sexy zijn ;).

Welke merken kunnen jullie aanraden?

Alvast bedankt voor reacties!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 518

annelies
24-5-2009
 Meld misbruik12-11-2008 11:42:11

hey, ik ben deze week ook op lingeriejacht geweest!! Het bustiergedacht heb ik snel laten varen als ik de prijs zag (155€ zonder slip), toch liever een mooiere ring met dat geld,... Ik moest ook voor iets strapless gaan met wat push-up (een kleine bcup), kweet niet veel modellen aangedaan, wit, vleeskleurig,... en heb dan als ik het juist ging opgeven een setje van marie-jo gepast, en dat zat zoals gegoten, kan er een halter van maken, gewoon of strapless (model Audrey). klassiek maar wel héél bruid, en toch nog draagbaar voor achteraf. Ik ben wel voor een gewone slip, maar wel een mooie gegaan, ben niet zo stringerig. En het was toevallig die dag min 20%, dus voor 90€ had ik mijn setje(anders 111). Liever 90€ voor iets dat je nog kan dragen dan voor een bustier dat je nooit meer aandoet. Ik voorzie wel iets moois van slaapkleedje,... Heb zo geen zin dat mijn moeder mij ziet in pikante lingerie!!

groetjes,

Annelies (ook voor 9 mei)

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik12-11-2008 12:31:53

Hey Liese,
Zoals Annelies ga ik ook niet voor een bustier. Ik vind zo'n ding enorm duur en ik ben er zeker van dat ik het achteraf nooit meer zal dragen.
Marie Jo lijkt me ook een goed idee. Hun prijs/kwaliteitverhouding is echt goed.
Ik zou persoonlijk wel gaan voor een string of short/string zoals je dat tegenwoordig wel vaker ziet. Maar ik zou ook voor iets gaan dat je achteraf zeker nog kan dragen; een bh met verstelbare bandjes ofzo. Misschien wil je ook een paar kousen met jaretellen en een kouseband? Dat wordt volgens mij ook vaak genomen.
Groetjes
Vera

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik12-11-2008 14:23:03

Ik heb nog geen kleedje, maar ik denk dat ik toch voor een bustier ga. Ik wil dit al lang eens kopen, en als je het niet voor je huwelijksnacht doet, doe je het nooit denk ik

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik12-11-2008 15:35:45

Hey Liese,

Ik weet totaal nog niet waarvoor ik zal gaan, zal het uitmaken bij het passen, kzal op mijn gevoel afgaan denk ik. Iets waar ik me een hele dag goed in kan voelen in ieder geval.

Leuke merken die ik al gezien heb zijn selmark en Marie Jo.

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik12-11-2008 19:21:37

Ik heb mij een bustier aangeschaft. Het hangt er wat van af van wat voor model je hebt. Heb je een buikje is een bustier een goed idee. Een bustier "zakt" ook minder af dan een BH zonder bandjes. Een hele avond staan trekken, trekt ook op niet veel. OK een bustier is niet goedkoop maar een degelijke BH ook niet.

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik12-11-2008 22:36:14

Hey

Ik zie mezelf niet met jartellen en van een string word ik zot, dus ga ik voor wat ik graag draag een schortje en een BH zonder bandjes. Ik wil me op mn gemak voelen die dag, en daarom ga ik geen speciale dingen doen. Mn ventje heeft daar niet echt veel aandacht voor, dus ga ook geen zotte kosten doen.

Groetjes
Karolien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...