Terug naar overzicht
Hey Franca, wij hadden ook een upperdareparty georganiseerd voor mijn beste vriendin en zij vond dat toch heel plezant. Ze mocht dan achteraf ook een cadeautje kiezen tussen de spulletjes en ze moest een paar opdrachten uitvoeren (zoals het showen van een lingeriesetje). Achteraf zijn we in haar lievelingsrestaurant gaan eten en daarna op stap gegaan. Aangezien het etentje veel te lang had geduurd, kon ze helaas de opdrachten die we voor haar voorzien hadden niet uitvoeren, maarja.
Hallo,Mijn zus had m'n vrijgezellenavond georganiseerd, helemaal geen 'klassieke', maar wel super-zalig. Ze had ervoor gezergd dat we (toch wel een 12-tal van verschillende leeftijden) twee uurtjes privé buikdansles kregen. (Ik hou van dansen, maar had dàt nog nooit gedaan) Lachen! Maar superleuk en ontspannend. Nadien uitgebreid aperitieven en een oosters dineetje bij m'n ouders thuis. Alles bereid door m'n ouders, zus en getuige. Hoewel ik op dat moment een streng dieet had owv medische redenen, mocht ik alles mee-eten! Laat in de avond nog wat fruit op de barbecue en lekkere cocktails (geshaked door enkele zuiderse vrienden van m'n zus). 't Was super!Zo zie je maar dat je alle kanten op kan! Ik ben geen fuiver, en dat weet m'n zus goed. Ik denk dat je je zus even goed kent... Dus dan kan je zeker een super-idee bedenken!Veel plezier ermee!Lies.