Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele uitnodigingen

12-11-2008 12:18:46
Hallo allemaal ,

Ik ben aan het rondkijken op internet naar leuke en originele uitnodigingen.
Maar we vinden niet echt ons ding.
Graag hadden we echt iets origineels gegeven als uitnodiging , maar wat?
Kan iemand ons helpen?

Alvast bedankt , Dorien

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 553

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik12-11-2008 12:43:13

Als je geen kaartjes wil: een bellenblaas, flessenpost, puzzel, snoepzakje met tekst ipv normaal etiket...

Evelien
8-8-2009
 Meld misbruik12-11-2008 16:35:18

Wij hebben originele uitnodigingen gevonden op www.kaartjesenco.be Echt super leuke dingen die ze daar hebben, helaas heeft het ook een serieus prijskaartje :-( en hebben wij beslisit om het maar bij een 'simpele' uitnodiging te houden

Greetz Evelien

Lobke
13-11-2009
 Meld misbruik12-11-2008 20:14:45

wij hebben onze kaartjes laten ontwerpen bij gmg fotokado (tik maar eens in op google)
wij wilden in de vorm van een cinematicketje omdat we alle 2 filmfreaks zijn en zij heeft ons heel goed geholpen en heel geduldig geweest (ik heb wel 100 aanpassingen gevraagd ;))

grtjs
Lobke

sofie
22-5-2009
 Meld misbruik12-11-2008 20:36:49

kaartjesenco zijn superorigineel! Maar wij hebben de onze toch ook zelf gemaakt. Minder speciaal, maar dan heeft niemand hetzelfde.

Nele
9-5-2009
 Meld misbruik12-11-2008 20:58:26

de meest originele trouwkaart die ik heb gekregen was een dvd-doos met een (tot in het detail) bewerkte kaft van A boy and a girl.
Ik ben momenteel ook bezig met onze uitnodigingen. Heb al vele catalogi bekeken en zo vorm je je toch een beeld van kleur, vorm, ... en het prijskaartje. Je mag niet vergeten dat niet alle mensen jouw uitnodiging gaan bewaren, ik redeneer dan dat ik meer geld zou spenderen aan bedankkaartjes met foto wat de mensen misschien wel bijhouden. Persoonlijk vind ik de tekst veel belangrijk, daar kan je echt persoonlijk en origineel in gaan als je wil.

succes ermee!

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik13-11-2008 9:41:23

In kaartjes kan je ook heel origineel gaan hoor.
Onze kaart heeft goede commentaren gekregen.
We hebben hem zelf gemaakt, en de kostprijs was niet zo hoog, maar we wilden toch iets anders dan anders.
Ook al bewaard niet iedereen hem, voor de mensen die hem toch bewaren hebben ze toch iets mooi.
Het bedankkaartje kan je inderdaad heel origineel zijn, maar wij hebben geopteerd om niet te origineel te zijn maar wel de foto al op de avond zelf te geven met een fotohouder. Ook goede reacties op gehad.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik15-11-2008 13:59:41

hey,wij hebben 2 kindjes en zetten er een foto van de kids op met een spandoek dat we gaan trouwen

Sophie
26-9-2009
 Meld misbruik14-12-2008 11:14:33

Dag bruidjes,
Kunnen jullie me helpen?
Hoe begin je aan het ontwerp vanje eigen uitnodigingen?
Alvast bedankt!

Groetjes Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info