Terug naar overzicht
Als je geen kaartjes wil: een bellenblaas, flessenpost, puzzel, snoepzakje met tekst ipv normaal etiket...
Wij hebben originele uitnodigingen gevonden op www.kaartjesenco.be Echt super leuke dingen die ze daar hebben, helaas heeft het ook een serieus prijskaartje :-( en hebben wij beslisit om het maar bij een 'simpele' uitnodiging te houdenGreetz Evelien
wij hebben onze kaartjes laten ontwerpen bij gmg fotokado (tik maar eens in op google)wij wilden in de vorm van een cinematicketje omdat we alle 2 filmfreaks zijn en zij heeft ons heel goed geholpen en heel geduldig geweest (ik heb wel 100 aanpassingen gevraagd ;))grtjsLobke
kaartjesenco zijn superorigineel! Maar wij hebben de onze toch ook zelf gemaakt. Minder speciaal, maar dan heeft niemand hetzelfde.
de meest originele trouwkaart die ik heb gekregen was een dvd-doos met een (tot in het detail) bewerkte kaft van A boy and a girl.Ik ben momenteel ook bezig met onze uitnodigingen. Heb al vele catalogi bekeken en zo vorm je je toch een beeld van kleur, vorm, ... en het prijskaartje. Je mag niet vergeten dat niet alle mensen jouw uitnodiging gaan bewaren, ik redeneer dan dat ik meer geld zou spenderen aan bedankkaartjes met foto wat de mensen misschien wel bijhouden. Persoonlijk vind ik de tekst veel belangrijk, daar kan je echt persoonlijk en origineel in gaan als je wil.succes ermee!
In kaartjes kan je ook heel origineel gaan hoor.Onze kaart heeft goede commentaren gekregen.We hebben hem zelf gemaakt, en de kostprijs was niet zo hoog, maar we wilden toch iets anders dan anders.Ook al bewaard niet iedereen hem, voor de mensen die hem toch bewaren hebben ze toch iets mooi.Het bedankkaartje kan je inderdaad heel origineel zijn, maar wij hebben geopteerd om niet te origineel te zijn maar wel de foto al op de avond zelf te geven met een fotohouder. Ook goede reacties op gehad.GroetjesHeidi13/09/2008
hey,wij hebben 2 kindjes en zetten er een foto van de kids op met een spandoek dat we gaan trouwen
Dag bruidjes,Kunnen jullie me helpen?Hoe begin je aan het ontwerp vanje eigen uitnodigingen?Alvast bedankt!Groetjes Sophie