TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marie
16-5-2009
|
12-11-2008 17:58:49
Hey Sanne,
Mijn schoonzus is ook getrouwd in een cymbeline kleed en zij heeft die van haar bij Pierre Yves gekocht. Soms kunnen ze het daar ook bestellen zonder dat je ze zowiezo moet kopen. Voor de rest weet ik dat er een Cymbeline winkel in België is. ik denk in Brussel of in Aalst? Ik denk dat ze daar bijna alle kleedjes van Cymbeline hebben.
Groetjes, Marie 16.05.09
|
|
conny
|
12-11-2008 20:38:14
cymbeline kan je ook verkrijgen in bruidswinkel scarpellini te oostende ook diverse merken zoals rembo,linea raf, marylise,enz... groetjes davina
|
|
Lien
23-5-2009
|
13-11-2008 8:38:46
Hey Sanne, ik heb dat kleedje aangehad bij La Sposa! Heel mooi hoor. Uiteidnelijk ben ik voor een ander kleedje van Cymbeline gegaan.
|
|
Heidi
4-7-2009
|
13-11-2008 10:24:08
Hoi meid, ik ben afgelopen weekend kleedjes gaan passen bij Pereboom te Maastricht (centrum) en ik heb daar een boekje gekregen van Cymbeline met dat model en je jurk op de voorpagina. Ik neem aan dat ze de jurk daar hebben, ze hebben daar veel keuze. Het is wel een rare winkel, niet zoals in België, je hoeft geen afspraak. De verkoopster zei me dat de jurken daar ook goedkoper zijn dan in België. Je kan altijd eens gaan kijken hé. Veel succes nog en hopelijk sta je er fantastisch mee!!! Groetjes.
|
|
Vera
22-8-2009
|
13-11-2008 11:59:52
Ik ben enkele weken gaan passen bij Pereboom en die jurk hadden ze daar niet. Ik had er ook een jurk gepast van Rembo die ik in Hasselt ook had aangehad en die was er toch maar even €200 duurder terwijl in de winkel ophing dat zij de laagste prijsgarantie hadden. Dat heb ik tegen de verkoopster gezegd en ze zou het nakijken. Dat even ter zijde ;-)
|
|
Heidi
4-7-2009
|
13-11-2008 13:06:17
Hey Vera, je hebt volledig gelijk over die jurk van Rembo, alleen bij mij was die 100 euro duurder dan in Hasselt. Het lijkt me wel normaal dat een belgisch merk in Nederland duurder is dan hier. En trouwens die jurk was daar opzij stuk. En het was daar erg chaotisch. Groetjes.
|
|
Pietje precies
29-8-2009
|
14-11-2008 21:18:37
Hallo!
Mijn kleed is ook van Cymbeline. Wij trouwen pas in september maar ik heb het toch al beslist. Ik weet niet waar je ergens woont maar ik heb mijn kleed besteld in JPC Collections te Antwerpen. Het was wel een duur kleed maar ik heb er nog geen seconde spijt van!!! Het is wel een totaal ander model dan dat van jou...
Veel geluk!
|
|
sarah
|
15-11-2008 23:07:55
Hallo,
ik heb dit kleedje aangehad bij lilianclaes in herentals. prachtig, mama had tranen in de ogen maar het is uiteindelijk op de 2e plaats beland.
gr
sarah
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|