Terug naar overzicht
Ik heb de indruk dat de meeste opendeurdagen met modeshows net afgelopen zijn. De verschillende uitnodigingen, die ik ontvangen heb waren voor shows eind oktober, begin november. Als alternatief kan je ook naar zo'n beurs gaan. Daar zijn ook vele shows. Gaan passen daarentegen is nog steeds het leukste ... November, ik vermoed dat dan gewoon de nieuwe collectie uitkomt voor het volgende voorjaar, meer niet. Ik trouw zelf in mei, heb vandaag kleed gekozen :), het komt pas tegen maart toe, dus zoveel tijd te veel zit er niet tussen.
Ik ben zondag naar de show van Linea Raffaeli geweest. Was wel eens de moeite om te zien maar toch niets voor elke week...Begin januari is't huwelijksbeurs in Kortrijk he, daar lopen ze ook modeshows.Groetjes,Evelien
dit weekend is het opendeur bij cony in aalter
Komend weeken (15 en 16 nov) zijn er nog verschillende : - couture elena in deinze- mia monta in zottegem- in antwerpen verschillende- couture an in aalstje moet eens googlen naar bruisdwinkels en er verschijnen er verschillende.Ben afgelopen weekend naar scarpellini in oostende geweest en hebben wel 125 kleedjes gezien... Weekend van 7 december :- bruidshuis Jagré in antwerpenVeel succes en geniet van het passen !ze moesten er een hobby van maken !!!!GroetjesSofie