Terug naar overzicht
Ik krijg ook een foutmelding 'algemene fout'.GroetjesKaro.
Ik krijg ook een foutmelding. Hopelijk is het snel opgelost!
same here! heb net zoveel te vertellen!
Laat maar komen, Lien :-)Ook hier zijn we van de partij!GroetjesLien & Tom
hier ook foutmelding!En nu net wanneer er een reactie op een topic van mij is gekomen!!xxx
Oef!Mijn hart stond even stil :)!Hihi, super toch om te zien hoe we weer allemaal stressy lopen omdat het niet werkt..Normaal start ik altijd de dag door te kijken naar alle reacties, maar nu was er toch 'n lichte paniek ze :)..Hopelijk komt het snel in orde!LiefsSofie
Ik start ook altijd de werkdag met de krant en het site lezen. Dat was dus vandaag een leeg gat in mijn agenda. Ik heb dat dan maar even opgevuld met wat tetteren hier opt werk :)
Hier ook even een lichte paniekaanval omdat ik niet op de site kan, begin al afkickverschijnselen te vertonen... ;-)Groetjes,Elke
Oooh ik ben niet mee!ik-trouw.org, wat is dat voor een site? Ik start mijn dag altijd met deze site hier te checken, en alles hier te lezen. Is ik-trouw.org een gelijkaardige site? Of waar zit het verschil?Groetjes,Lieve
Typ maar eens in!Het is ook 'n forumsite over trouwen.. Maar gestructureerder en veel persoonlijker dan deze..Ik doe ze altijd beide maar ik-trouw.org moet je zeker ook eens bezoeken en aanmelden ofzo..Tot daar dan hé Lieve!Sofie