Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe zag jullie vrijgezellenavond eruit?

13-11-2008 11:56:51
Hallo!
Ik had net een kleine discussie met een paar collega's over de vrijgezellenavond.
Ik zou het nl. helemaal niet appreciëren moest iemand op het idee komen om met mijn vriend naar een stripteasebar te gaan o.i.d. Ben nl. nogal jaloers aangelegd en vind dit ook erg ordinair.
Ik vroeg me af hoe jullie vrijgezellenavond eruit zag en die van jullie vriend?
Groetjes
Vera

Vera
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 935

Sandra

Meld misbruik13-11-2008 12:11:38

Hallo Vera,

Ik heb l 3 vrijgezellendagen georganiseerd en bij geen enkele van de groepen kwam er een stripper aan te pas, ook niet bij de mannen!

Bij de vrouwen waren oa dit de activiteiten:
- picknick of brunch met champagne
- cocktailworkshop
- sumo worstelen (is wel vrij duur, materiaal kost veel aan waarborg)
- privé shoppen bij Monique Stam (zie website monique stam)
- bowlen
- gezellig iets gaan eten 's avonds
- feestje bouwen 's avonds :)

Bij de mannen (voor zo ver ik weet):
paintball, paintball en nog is paintball :)
wijn proeven zat er ook is bij...en vooral veel drank :) maar géén stripper!

groetjes

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik13-11-2008 12:43:49

Ik weet niet hoe alles zal verlopen, maar eerlijk gezegd zou ik daar geen probleem mee hebben...

Annelies

Meld misbruik13-11-2008 12:44:01

Wij zijn naar een kookworkshop geweest. Voor een vriendin hebben we een citygame gedaan in Antwerpen.

Ook bij de mannen geen striptease.

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik13-11-2008 13:32:16

Hoi Patricia,
1 van mijn collega's vond dit ook absoluut geen punt en de andere deelde mijn mening...iedereen denkt daar anders over hé. Och, misschien heb ik gewoon teveel cowboyverhalen gehoord.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik13-11-2008 14:37:37

hey Vera

Die cowboyverhalen hoor je idd overal! en ook ik was er benauwd voor!
Ik begrijp ook de bedoeling niet van een stripact of van die dwaze taakjes waarbij je u belachelijk moet maken of geld moet gaan schooien.
Je moet dat heel duidelijk zeggen aan je vrienden, wij hebben dat ook gedaan.
Ze waren ook van alle onozelheid met ons van plan en we zijn daar echt niet aan.
Wij hebben toen eerlijk gezegd dat als ze met die zever begonnen, we weg waren en dat zou ook gebeurd zijn. Het is niet omdat wij trouwen dat ze ineens een reden hebben om de zot met ons uit te hangen.
Daardoor waren er een aantal ook op hun tenen getrapt, maar uiteindelijk gaat het om het koppel hé en om wat zij plezant vinden! Het is een vrijgezellendag VOOR hen en dat vergeten de mensen nogal snel.
Uiteindelijk zijn wij allemaal samen naar de Efteling geweest en 's avonds heel lekker gaan eten in Gent! Het was een superdag. Iedereen heeft er enorm van genoten en dat is de bedoeling ervan!
Wees daar heel duideiljk in en herhaal het ook! Het is niet de bedoeling dat jij zaken tegen hun zin gaat doen of dat je te horen krijgt dat je verloofde dingen heeft moeten doen die voor jullie echt niet door de beugel kunnen.
Maar kijk er vooral positief naar uit! Als het achteraf zo leuk is als het mijne dan is het een dag om te koesteren!
Groetjes

Laura
4-10-2008
 Meld misbruik13-11-2008 14:53:51

hoi,

ik heb met mijn vriendinnen 's middags in het park gelunched, in de namiddag gefietst en een alternatieve kwis gedaan en 's avonds lekker gaan eten en daarna op stap geweest.
Mijn vriend heeft gelukkig geen stripper gezien (ik zou dat ook niet zo leuk gevonden hebben), maar hij heeft heel de dag met een sexpop (zo'n opblaasbaar ding) moeten rondlopen en foto's maken in de stad. Ze hebben ook nog wat gevoetbald en veel gedronken en op stap geweest.
De getuige van mijn man had me op voorhand ook ongerust proberen te maken door telkens over een stripper te beginnen, maar ik had gelukkig snel door dat daar niet veel van in huis zou komen. groetjes,

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik13-11-2008 15:12:59

Ik weet zelf ook nog niet hoe onze vrijgezellenavond er gaat uit zien, maar ik heb al heel duidelijk gemaakt dat we niet onnozel willen gaan doen in de stad, of met strippers opgezadeld willen worden.
We willen het tof en gezellig hebben maar geen belachelijk gedoe. Dat maakt ieder voor zich uit. Maar als ze het bij ons proberen, zijn we weg.

www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik13-11-2008 17:07:42

hey!

ik heb mijn vrijgezellenWEEKEND net achter de rug! en twas de MAX!!!!! op voorhand kreeg ik een heel plechtig document waarin stond dat ik me klaar moest houden voor duizend-en-éénnacht...overal waar ik heen ging, moest ik een koffertje vol rode spulletjes meenemen! zo gezegd, zo gedaan, heb 2 dagen met een valies rondgetjold!
vrijdagavond keerg ik dan een sms van men zus met de verdere richtlijnen. kort samengevat: het was in het thema 'sprookjes',we zijn naar Rijsel getrokken en moest me in roodkapje verkleden. Bij elk sprookje in men persoonlijke sprookjesboek (prachtig!!!) hoorde een opdracht (bvb: Sneeuwwitje: ik moest dan 7 'dwergen' gaan zoeken, 7 kleine mannen, en daarmee op de foto gaan)
het was echt super! hoewel ik op voorhand gezegd had dat ik me absoluut niet wilde verkleden en dat ik echt geen opdrachten wilde doen...
mijn vriend is 2 weekends geleden naar duitsland getrokken, en bij mannen is het natuurlijk iets platter en boertiger dan bij vrouwen he... heeft zich als baby moeten verkleden, drinken tegen de sterren op,... maar geen stripper! zou er ook problemen mee hebben!

1 raad: geniet ervan!!! het was zalig als iets voor u geregeld en ineengestoken wordt door allemaal lieve mensen!

x

Wendy
19-9-2009
 Meld misbruik13-11-2008 18:21:54

Aangezien wij pas in september trouwen hebben we nog geen vrijgezellenavond gehad, maar ik heb er wel al een aantal meegemaakt. Als jou vriend er ook zo over nadenkt, moeten degene die het organiseren daar rekening mee houden.
Een vriendin va mij wou niets uitbundig en drinkt niet, dus zijn we gewoon wat gaan eten. De wensen het koppel moeten gerespecteerd worden

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik13-11-2008 18:40:57

tja, ga je je vriend dan ook elk vrijgezellenfeestje ontzeggen van een ander waar wél een stripper op komt? bij ons was er ook geen stripper, noch bij mijn man, noch bij mijn man (het is idd platvloers!!) omdat we die duidelijke richtlijnen hadden gegeven maar op een ander feestje heb ik onlangs een stripper aan het werk gezien en kwam bij het mannenfeestje waar mijn man was een stripster... die stripper was echt niets aan, ik versta het plezier er absoluut niet van maar ja. En die stripster zag er niet uit (foto's gezien nadien), is fake tot en met en erg vulgair, als je je man kent zou je moeten weten dat hij dat niet mooi vindt, laat staan sexy en verleidelijk! who cares dan??!!
niet van aantrekken!!

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik13-11-2008 19:20:56

Allez, toch al veel reacties en nog geen stripster gezien ;-) Ik weet ook wel dat mijn vriend zo'n stel opgeblazen borsten niet mooi vindt, maar het idee alleen maakt me gewoon niet vrolijk. Ik hoop gewoon dat het voor ons alletwee een hele fijne avond zal worden zonder platvloers gedoe. Ik ben in ieder geval ook supernieuwsgierig naar wat mijn lieve vriendinnen voor me in elkaar gaan boksen!

cindy
6-9-2008
 Meld misbruik13-11-2008 20:43:25

Hallo Vera,
ik begrijp jou maar al te goed ik had dat ook bij mijn avond ik was op den duur meer zenuwachtiger voor die avond dan voor mijn trouw. Wij hadden ook gezegd dat we dat niet wilde doen en ik wist van mijn man dat mocht hij zo van die platte opdrachten krijgen dat hij dat niet ging doen.En ik moet zeggen ze hebben wel geluisterd hoor geen strippers.Alleen moest mijn man als opdracht etiketten uit bh's en vrouwelijke slips halen.En mijn lieve schoonzussen waren zo vriendelijk om mij die opdracht te komen zeggen nog voor mijn avond moest beginnen ge kunt al denken zekers ik zou ze wat aangedaan hebben vooral dat ik te horen kreeg van vriendinnen die mij een opdracht wilde laten doen dat da niet mocht want dat mijne man dat niet zou kunnen aprecieren.Ik heb eventjes geslikt en gedacht dat ik hem helemaal vertrouwde want bleek dat mijn schoonbroers ook bij hem waren gaan stoken ,wat zeggen ze dan van uw familie moet je het hebben.Maar om maar te zeggen we hebben elkaar vertrouwd en toen we s'nachts tegen een uur of3 elkaar terug zagen hebben wij iedereen getoond dat er tussen ons niemand kon komen en bleek dat we allebij die verveelende opdracht niet hadden gedaan uit respect voor elkaar.Wat niet wil zeggen dat we niets gedaan hadden hé ik ha de dag nadien barstende hoofdpijn lol.Maar dat hoort erbij.Ik kan alleen maar zeggen genieten meid als je echte vrienden hebt en ze weten dat je dat niet wilt zullen ze dan ook wel luisteren ik zou het alvast opnieuw doen maar alleen zonder familie lol.Alvast veel plezier.
Lieve groetjes Cindy al 2 maanden gelukkig getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...