Terug naar overzicht
Sommige kleedjes in kant van Cymbeline zijn in die stijl; Prononvias heeft er ook een paar.
HoiTijdens mijn zoektocht naar een jurk ben ik toevallig op de site van Frock terecht gekomen. http://thefrock.com/bridal_page8_main.html Het enige probleem is dat het een Amerikaanse site is. Misschien kan je je jurk laten maken aan de hand van een voorbeeld op de website of zelf een jurk bestellen. Niet direct budgetvriendelijk maar prachtige jurken.Veel succes met de zoektocht.GroetjesVéronique
Hallo Sofie,Ik ben op zoek naar net hetzelfde, maar dan liefst wel een korte trouwjurk, jaren 50-stijl. In traditionele bruidswinkels heb ik niets gevonden, maar wel patronen op www.sovintagepatterns.com Ik heb nu een prachtpatroon, maar nog geen naaister die dit voor een normale prijs kan/wil maken... Ik zoek dapper voort :-)
Kijk eens op de site www.morilee.com . Daar vind je veel van de bruidsmeisjesjurken in die stijl en je kan die bijna altijd ook in een wittint bestellen. In België zijn er een aantal winkels die dat merk wel hebben en voor je willen bestellen. In Lommel heb je zo een winkel (Lecoq, daar heb ik het kleedje gehaald voor mijn zus haar trouw, ook in die stijl), maar in het Antwerpse was er ook een winkel dacht ik. Duw maar eens op Storelocator. Denk er wel aan dat er voor die kleedjes een wachttijd van meer dan 3 maanden is, als iets besteld dat de winkel niet heeft inliggen. In ieder geval veel succes, Lindsey
Oh, en by the way, die korte bruidsmeisjesjurken van Morilee, die kosten ongeveer 240 euro, dus dat is ook zeer mooi meegenomen qua prijs voor een trouwkleed, niet?Lindsey
Bedankt! 't Geeft me alvast een idee...ik vond ook nog wat inspiratie op "the vintage wedding dress company"...als je dat ingeeft op google, vind je het wel!