Terug naar overzicht
Wij zijn nog aan het twijfelen voor al dan niet een videograaf te nemen. Valt hij mee van prijs?Groetjes Sofie12-09-2009
Ja hoor. Het was 500 euro, en hij is van 's morgens tot na de openingsdans gebleven! Zijn e-mail is macrea@mac.com
Van welke omgeving is deze videograaf? Wij zijn nog aan het twijfelen om een videograaf te nemen
Hallo Anneleen,Ik probeer je link te openen, maar het lukt niet. Heb wel al firefox geinstalleerd op de computer. Ik vind ook nergens iets terug van die videograaf, heeft hij een site?Groetjes,Kathy
Hij is van Waasmunster, maar wij trouwden in Gent en dat was geen enkel probleem.
De link werkt nochtans hoor. Je moet wel de Quick Time player op je computer hebben ...
Ik heb de link ook 2 keer moeten proberen, maar toen lukte het toch...mooi...
Wij hebben ook voor Mario gekozen, dus ik ben blij dat hij bij jullie ook is meegevallen. Vooral zijn babbelbox-concept heeft ons voor hem doen kiezen, zeker voor die prijs!Voor zij die nog op zoek zijn naar een videograaf: je kan het hem altijd eens vragen, maar toen wij hem hebben geboekt zei hij wel dat wij één van de laatsten gingen zijn want hij wilde wat minderen (doet dit in bijberoep).