Terug naar overzicht
Onze getuigen zijn ook mijn enige zus en zijn enige broer, dus onze suite bestaat uit onze ouders en getuigen, waarschijnljik ook grootouders
Hey,Ook bij ons zullen ze in de suite lopen vermits we beide enig kind zijn. Anders zou onze suite maar zeer triestig zijn denk ik :-)grtz
Bij ons lopen ze mee in de suite maar ze zijn dan ook onze beide zussen...Groetjes, Laura
Hey,ik heb een vriendin als getuige en zij moet (van onze ceremoniemeester) met haar vriend mee in de suite.Groetjes,Kelly
van ons zijn dit onze vrienden, en we hebben juist het aantal auto's gevonden voor ons, en om nog 2 auto's te vinden zal moeilijk worden vrees ik.
Als de getuigen niet in de suite lopen, hoe regel je dat dan? Zitten de getuigen dan al vooraan in de kerk? Of trouwen jullie enkel voor de wet?Heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat de getuigen niet in de suite meegaan... Meestal zijn het toch de ouders + getuigen + bruid en bruidegom?
wij trouwen voor de wet en kerk, tis dat ik heb er eigenlijk geen idee van hoe wij het gaan regelen.