Terug naar overzicht
Wij trouwen op 26 september en bij ons staan er zo'n 70 personen op de lijstKasteel de rozerie in aalst is heel mooi, onze datum was al bezet, als je houd van een echt kasteel gevoel met echte gezellige sfeer is dit een aanrader,veel succes
ik ben daar al eens langsgeweest, maar ik vind het niet zo ideaal dat de feestzaal boven is en de dansvloer beneden.
Kasteel Gravenhof te Dworp. Tussen de verschillende zalen zijn er uitschuifbare deuren. Zijn jullie met veel dan gaan alle deuren open zodat alle zalen met elkaar verbonden zijn, zijn jullie met weinig dan blijven er bepaalde deuren gesloten. De dansvloer grenst altijd aan een zaal. Veel succes
Salons de Romrée (vierkantshoeve) in Grimbergen hebben 3 aangepaste zalen met elk hun privé tuin.
Ik denk dat de Snip in Moorsel ook een kleine zaal heeft. Ik heb mijn trouwfeest in de Zilverreiger in Oosterzele gegeven en het was dik in orde. Zij hebben ook een kleinere zaal.
Een heel moderne, industriële zaal is kaai 17 in Aalst. Nieuwe zaal, naast het water.
Salons de Romrée en het Gravenhof vind ik persoonlijk niet zo leuk omdat er als je een feest hebt van 60 personen, zeker nog 1 of 2 andere feesten aan de gang zijn. Een leuk zaaltje is De Architect in Lennik. Ze geven voor hun zaal op de verdieping wel een capaciteit van 150 personen, maar ik ben er naar een feest geweest en dan zit een deel van je gezelschap boven op een (zeer warme) mezzanine. De zaal was wel heel mooi en gezellig en het eten uitstekend! Ik weet niet wat het geeft met 60 personen, maar moet wel lukken denk ik. Veel succes!Nathalie