Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nostalgic cars?

14-11-2008 16:27:37
Hey,

graag even jullie mening: heeft al iemand ervaring met Nostalgic cars uit Schellebelle? We zijn nog op zoek naar (betaalbare) wagens voor onszelf en de suite... Zowel positief als negatief welkom!
Groetjes,
Els

Els
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 764

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik14-11-2008 16:47:52

Ik woon daar in de buurt en moet zeggen dat ik al heel wat schone en speciale wagens heb zien staan (o.a. een echte sheriff-car). Wijzelf hadden een bus nodig dus ik heb bij hen niet geïnformeerd maar hier op 'rt foruml heb ik al veel goede reacties gelezen hoor.
Zeker de moeite waard om eens langs te gaan.
Groetjes,
Lien

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik14-11-2008 18:11:45

Hoi

Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd met Nostalgic cars en daar ook niets anders dan lof van gehoord. We hebben ze bezig gezien en ik moet zeggen, het was allemaal verzorgd. A+ zou ik zeggen.

Groetjes

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik14-11-2008 19:15:46

Hey Els,

Onze auto (een Buick uit 1958) was ook van Nostalgic Cars en wij dachten dat die veel duurder ging zijn, maar dat viel dus reuze mee. Bovendien rekenen ze geen kilometer, dus dat was voor ons ook meegenomen, want wij zijn van Lier...

Alles is super verlopen (op tijd, proper, vriendelijk, ...) en ik ben zeer content van hun service en hun keuze.

Groetjes
Ines
reeds 42 dagen getrouwd

Ruud

Meld misbruik18-11-2008 15:52:32

Hey Els
Wat nostalgic-cars betreft,???????????????

Ruud

Meld misbruik18-11-2008 16:09:06

Hey Els
Als je daar een wagen boekt ben je niet zeker dat de wagen er ook is op die dag, het gebeurd nog al eens dat ze met een andere wagen voor de deur staan zonder u te verwittigen en ik neem aan dat het niet de bedoeling is

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik18-11-2008 17:44:37

oei, een concurrent die nostalgic cars wil neerhalen!

ik had hen gevraagd voor versiering van onze zaal maar er kwam een reglementering tussen waardoor de tulle niet mocht gebruikt worden... die mensen hadden intussen 1 uur met ons gepraat bij hen in Schellebelle én een verplaatsing naar west-vlaanderen gemaakt om de zaal te bekijken, ze waren daar ook nog eens 1 uur bezig geweest en ze hebben NIETS aangerekend toen wij zegden dat we hen dan voor niets zouden gebruiken.

ik had een aantal telefoontjes met hen en die waren super vriendelijk, meedenkend, die doen dat echt als hobby en hebben er plezier aan om bruidjes gelukkig te maken!!

ervoor gaan dus zou ik zeggen...

succes
Kim

franky

Meld misbruik18-11-2008 20:41:01

hey Els.
ik ben zelf via kennisen bij nostalgic cars terechtgekomen.
dit zijn mensen die prachtige betaalbare wagens hebben, zei bieden een uitstekende service, hebben vriendelijke een bekwame chauffeurs en bij het kiezen van de wagens zijn ik en men toen nog verloofde hun wagens gaan bezichtigen, wij zijn daar zeer goed ontvangen en en zeer tevreden van de service.
op onze trouwdag zelf was alles tot in de puntjes verzorgd. kortom wij waren zeer tevreden.
ik raad u aan om zelf eens contact op te nemen met hen en hun wagens eens te bezichtigen, vragen en kijken kost niks!!!

franky

Meld misbruik18-11-2008 20:41:07

hey Els.
ik ben zelf via kennisen bij nostalgic cars terechtgekomen.
dit zijn mensen die prachtige betaalbare wagens hebben, zei bieden een uitstekende service, hebben vriendelijke een bekwame chauffeurs en bij het kiezen van de wagens zijn ik en men toen nog verloofde hun wagens gaan bezichtigen, wij zijn daar zeer goed ontvangen en en zeer tevreden van de service.
op onze trouwdag zelf was alles tot in de puntjes verzorgd. kortom wij waren zeer tevreden.
ik raad u aan om zelf eens contact op te nemen met hen en hun wagens eens te bezichtigen, vragen en kijken kost niks!!!

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik19-11-2008 8:46:53

hey els

ik zou er zeker voor gaan! onze wagen kwam ook van daar en alles was dik in orde! goed op tijd, de chauffeur was voor alles te vinden om foto's te gaan maken, zolang de wagen er in, op, onder of tussen kon was alles mogelijk. heel vriendelijke mensen en idd heel goed van prijs. je kan alles vragen en ze houden met alles rekening zover ze dat kunnen. zeker doen of op zijn minst eens gaan kijken zou ik zeggen. wij hebben ze ook al aan vrienden doorgegeven en die waren ook super tevreden.

groetjes sas
sas

jac

Meld misbruik24-11-2008 16:56:36

idd, vorig jaar WAS alles verzorgd, was wel 1 goede chaufeur daar, maar die is er helaas niet meer bij, heb serieuze vraagtekens nu bij het materiaal en de service!hoop voor u dat het allemaal goe verloopt, sterkte.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...