Terug naar overzicht
Hey An-Sofie, ik heb zelf wel voor de tradionele witte jurk gekozen. Maar ik zou zeggen : Als je die jurk echt prachtig vindt, moet je die echt kiezen! De jurk die ik gekozen heb, daar had ik zo'n gevoel bij van 'Deze is het!'Had ik dat gevoel gehad bij bv. een rode jurk, had ik die ook zeker genomen! Veel succes met de verdere pasbeurten!Groetjes,Marjan
hey An-Sofie,Als ik jou was, ik zou gaan voor die rode jurk... Alle andere jurken die je zou passen, zouden toch niet meer voldoen aan je droomjurk! Ga er maar voor! Trouwens, het is jullie dag...Geniet er maar van!ps:ik ga voor een witte jurk, vind die ook het mooiste...groetjesKathy
An-Sofie,De jurk die ik het mooist vond tot nu toe was roze!!! Ik heb hem vorig jaar gezien tijdens een modeshow; ik ga de komende weken eens kijken of dat roze mij wel staat. Wat het rood betreft; ik ben vorige zomer naar een trouwfeest geweest en het meisje was ook in het rood en de commentaren waren alom POSITIEF. Niemand had dit gedacht van haar, je moet het maar durven. Eén ding staat vast; ik trouw ook niet in het wit; ik ben 32 en zie er liever wat anders uit. Rood is eventueel ook een optie (ik weet dat ik goed sta met dat kleur...), ik hou je op de hoogte. Ik moet dringend gaan kijken; ik trouw in mei en ben enkel naar twee modeshows geweest... Groetjes en succes met je keuze! Anne-Sophie.
Dag Ann-Sofie,ik ben eind september getrouwd in een rode jurk en iedereen vond het prachtig! Ik sta nu eenmaal niet met wit én ik wilde op mijn eigen trouwfeest eens iets anders dan gewoon de klassieke gewoonten.Dus, als die jurk je goed staat, ga er dan voor. Gewoonten zijn er om af en toe te verbreken, zo blijft het leven verrassend.Groetjes, Sarah
Hallo, Gewoon er voor gaan!!!! Als hje "het" voelt bij die jurk, neem hem dan, echt waar!!!!Een vraagje: waar zijn jullie zoal gaan kijken??? Katrien
hallo,Ik trouw zelf ook niet in de traditionele witte jurk, maar in een petroleum-blauw suitekleed van Linea Raffaelli.We hebben al twee zoontjes, dus ik vond het eigenlijk wel leuk om op 12/03/04 in een andere kleur te verschijnen.Ik zou zeggen: ga ervoor!Groetjes,Ann
Groot gelijk, neem die rode jurk maar. Je hoort toch te dragen wat je zelf mooi vindt en waar je je goed in voelt...Je kan toch nooit voor iedereen de gepaste kledij aanhebben, ze weten altijd iets. Doe je zin...
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be