Terug naar overzicht
Hallo! ik heb vorige zaterdag mijn kleedje gevonden en ben er heel blij mee! Hoewel eht zoeken wel leuk was ben ik toch blij dat ik nu iets gevonden heb wat zowel ik al mijn mama heel mooi vinden (onze smaken lopen nogal uiteenveel succes nog!Nathalie
hey hey bruidenik vroeg mij af hoeveel je ongeveer betaalde voor een jurk van linea rafaelli,kunnen jullie mij helpen, groetjes,
@ Lies,Kijk eerst en vooral zeker eens op de volgende website: linx-fashion.beDit is de website van de winkel waar ik mijn LR kleed gekocht heb, het is een LR conceptstore. Op de website staat info ivm prijzen van jurken. Als je een echte bruidsjurk wil moet je toch tenminste op zo'n 1000 euro rekenen hoor. Een rok en top zijn net iets duurder van prijs. Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij verrast was met de prijs van mijn jurk, ook al was het net iets boven mijn budget :-( Ik dacht gewoon dat het honderden euro's hoger zou zijn!Mijn zus is ook getrouwd in een LR jurk en zei heeft minder betaald omdat het een kleedje uit de suite collectie was, maar ook een prachtig kleedje!!Ik wil de exacte prijs en het model van mijn jurk niet prijsgeven want er zijn een aantal heel goede vriendinnen van me die binnenkort ook gaan trouwen en zij zitten ook veel op deze site!! En ik wil absoluut niet dat zij zouden te weten komen wat voor jurk ik net heb :-) Ik kan je wel zeggen dat mijn zus haar kleed minder dan 1000 euro was als ik me niet vergis, mijn ligt tussen de 1000 en 1400 euro. Zo heb je toch een idee :-)Veel succes alleszins!! groetjes,Ellen
Hey,proficiat met je kleedje, binnenkort mag ik er ook naartoe gaan, heb je ook nog andere kortingen gekregen bv op schoenen of juwelen? Groetjes
@ Heidi,Ja ik heb kortingsbonnen gekregen voor schoenen (50 euro), juwelen (50 euro), outfit bruidegom (100 euro), en dan nog 50 euro korting voor een familielid die de suitekleding daar koopt. Heb mijn schoenen en juwelen wel nog niet gekocht. Ik ga in januari of februari nog eens terug :-)VEEL plezier!! Geniet ervan!groetjes.