Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reisje tussendoor: bestemming??

15-11-2008 15:19:07
Hoi iedereen,

Ik heb een klein vraagje. Het heeft niet echt rechtstreeks met den trouw te maken, maar misschien kunnen jullie me wel helpen.

Wij zouden graag eind mei een weekje er tussenuit willen. Het is de bedoeling om effe te ontspannen en weg te zijn van de "trouwstress". Een heel belangrijke voorwaarden is goed weer, omdat ik graag een kleurtje wil opdoen voor den trouw.
Weten jullie welke bestemmingen er dan in aanmerking komen, waar je dus vanaf half mei echt goed weer hebt. Eerst dachten we aan Turkije, en mijn vriend zei sprak ook over de canarische eilanden...
Hebben jullie tips?
De zon is echt een must!!!

Alvast bedankt

Grtz

Ans

Ans
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 300

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik15-11-2008 16:44:40

hé,

Wij gaan net hetzelfde doen! Wij gaan eind mei, de dag na onze wettelijke trouw, er even tussenuit, wij gaan naar het zuiden van Spanje (Malaga).
Zuiden van Marokko is ook een echte aanrader maar met een kindje van dan een jaar blijven we liever in Europa.

Grtjs
27/06/2009

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik15-11-2008 17:40:42

Hallo,

Het zuiden van frankrijk is dan ook al heel lekker warm niet te maar voldoende voor een kleurtje en lekker in de zon te liggen, wij zijn vorig jaar in maart geweest en het was zelfs al bangelijk mooi weer. April en Mei dan zeker wij hebben natuurlijk wel het voordeel dat mijn schoonouders een Mobilhome hebben die we vaak mogen gebruiken dus zijn we wel eens vaker weg.

groetjes sylvia

SVEN
12-9-2009
 Meld misbruik20-11-2008 23:54:43

Hey Ans

Ik werk in een reisbureau en kan je zeker volgende tips geven: als het puur voor ontspanning is, kan je een mooi resort nemen in Egypte (prachtig weer, 100% zeker)
Turkije is ook goed qua weer, ik kan je zeker enkele leuke hotels voorstellen.
Canarische eilanden zijn al een stuk duurder en in mei niet echt een topbestemming.
Als ik iets voor je kan opzoeken stuur mij gerust een mailtje: kira@rvr.be

Veel succes
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...