Terug naar overzicht
hé,Wij gaan net hetzelfde doen! Wij gaan eind mei, de dag na onze wettelijke trouw, er even tussenuit, wij gaan naar het zuiden van Spanje (Malaga). Zuiden van Marokko is ook een echte aanrader maar met een kindje van dan een jaar blijven we liever in Europa.Grtjs27/06/2009
Hallo, Het zuiden van frankrijk is dan ook al heel lekker warm niet te maar voldoende voor een kleurtje en lekker in de zon te liggen, wij zijn vorig jaar in maart geweest en het was zelfs al bangelijk mooi weer. April en Mei dan zeker wij hebben natuurlijk wel het voordeel dat mijn schoonouders een Mobilhome hebben die we vaak mogen gebruiken dus zijn we wel eens vaker weg.groetjes sylvia
Hey AnsIk werk in een reisbureau en kan je zeker volgende tips geven: als het puur voor ontspanning is, kan je een mooi resort nemen in Egypte (prachtig weer, 100% zeker)Turkije is ook goed qua weer, ik kan je zeker enkele leuke hotels voorstellen.Canarische eilanden zijn al een stuk duurder en in mei niet echt een topbestemming.Als ik iets voor je kan opzoeken stuur mij gerust een mailtje: kira@rvr.beVeel succesGroetjes