Terug naar overzicht
Hey SanneLeuk! Ik heb mijn kleed vorige maand ook bij Farah Love besteld, ik hoop maar dat de service achteraf ook goe gaat zijn ;-) Het moest wel allemaal snel gaan met als gevolg dat ik nu niet meer weet hoe mijn kleed eruit ziet ... Ze hadden veel keuze hé seg, ik had een kleed in mijn gedachten, heb die dan gepast en het is totaal iets anders geworden, wel grappig! Ik zou nog wel graag een stukje stof hebben om een kostuum te gaan kiezen voor mijn toekomstige, ik hoop maar dat ze dat gaan geven.GroetjesNathalie 12/09/2009
ja, ze hadden er heel veel keuze maar ik heb er maar een 7 tal aangehad en toen ws er twijfel tussen 2. Ik heb ook al aan dat stukje stof gedacht. en hoop ook dat de service van verstellingen goed zal zijn. want je hoort veel van farah love, maar voor 1200€ alles voor de bruid hebben, dat vind je nergens anders. heb jij de juwelen en lingerie al gezien van farah love? en de kousenband? ahja, ik heb een wit kleed genomen uit 2 delen met bloemen aan de nek en heup
Ja ik heb de juweeltjes al gezien maar die vind ik minder, ik ga ze gewoon aannemen maar ik ga er andere bij kopen. Een kousenband had ik al maar met een kousenband kunt ge nu niet veel verkeerd doen hé ;-) De lingerie heb ik nog niet gezien, als het niet mijn ding is kan ik er altijd nog iets anders bijkopen ... Ik heb een licht grijs kleed met tulle vanonder, iets héél speciaals (zeiden de verkoopsters zelf). De schoenen die je bij het pakket krijgt zijn ook goed denk ik, ik geloof van Rainbow, ik had er spijtig genoeg al gekocht dus die van mijn pakket ga ik aan mijn zus geven.GroetjesNathalie12/09/2009
mijn schoenen zijn van sofhie sposa. die vond ik wel meevallen. Ik heb een wit gekozen een grijs maakte me vele ouder, zeer persoonlijk is dat toch e zoon jurk.ikkiepikkietje@pandora.be (praat makkelijker) vanwaar ben je?