TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
www.klimaxsmusic.be
|
16-11-2008 6:19:37
Goeiedag.
Ik heb reeds meerdere feesten gedraaid in beide feestzalen. Persoonlijk zou ik gaan voor de Renard.
Mvg www.klimaxsmusic.be
|
|
Karolien
23-5-2010
|
16-11-2008 10:57:19
Wij zijn in onze zoektocht ook naar beide zalen gaan kijken.
Van de Renard waren we enorm onder de indruk, maar we vonden het veel te veel geld voor wat je kreeg. Had een beetje het gevoel dat ze ons zouden uitwringen gelijk citroenen, en ze kwamen echt niet eerlijk over. (Dat lees je trouwens in meerdere reacties hier op t forum). Vooral omdat het echt niet duidelijk is hoe ze alles berekenen, een deel is in forfait, een ander deel is per consumptie, betalen voor de kaarsen op tafel, betalen voor dit, voor dat... Er is gewoon te veel discussie mogelijk, en ze zeggen je niet alles. En aangezien ik een controlefreak ben, word ik dus zot van het gedacht dat ik niet weet hoeveel we gaan moeten uitgeven, zelf niet bij benadering. Wij zijn daar nog niet naar een feest geweest, maar het zou goed zijn, maar je hebt best een blanco check bij de hand. In de Lozen Boer is mijn beste vriendin vorig jaar getrouwd, wij maakten deel uit van de suite, en het was gewoon schitterend! Heb geen enkel negatief woord omtrent de Lozen Boer, alleen dan mss dat er heel weinig ruimte is om de receptie binnen te geven (afh van aantal personen uiteraard), in geval van slecht weer, en dat was echt wel jammer, gezien de prijs die je moet betalen. Wij zijn daar ook gaan kijken, en ze herkenden ons nog, en ze waren super super vriendelijk. Het is per consumptie, maar ze geven je wel een eerlijk idee. De Lozen Boer is gestrand op de 7,20 euro voor een fles water. Wij vonden dit belachlijk veel geld, om die reden is de zaal dus van onze lijst gesneuveld. Geld was geen probleem, maar wij wouden er gewoon dat geld niet aan geven.
Moest ik 'moeten' kiezen tussen de Renard en de Lozen Boer, dan zou ik onmiddellijk voor de Lozen Boer gaan. Geen seconde twijfel :-)
Succes ermee.
|
|
Marieke
18-4-2009
|
16-11-2008 20:12:56
Dag Kristien,
Ik ben een 2 tal jaar geleden naar een feest in zaal Renard geweest, echt tot in de puntjes verzorgd!!! Prachtig gedaan, lekker eten, alles op en top! Over de Lozen Boer kan ik niks zeggen, nooit geweest, wel veel van gehoord. Je hebt er beide dure zalen uitgekozen :)
Wij doen ons feest in 't Park van Beervelde.
Ik zou zeggen laat je niet beïnvloeden door de mening van iedereen, volg je eigen gevoel, hebben wij ook gedaan, na het bezoek van 6 (?) zalen ofzo toch uiteindelijk voor een ander concept gegaan: zaal + traiteur(niet van de zaal -> De Feestarchictect.
Marieke 18/04/2009
|
|
Thierry
|
|
|
Cynthia
16-5-2009
|
18-11-2008 15:10:08
We hebben voor de lozen boer gekozen. Zaal Renard ken k niet dus kan er geen uitspraak over doen. We zijn altijd al tevreden geweest over de lozen boer en hopen dat dit keer niet anders is. Het is idd betalen per consumptie (k wist zelfs niet dat het zoveel per fles water was :s)) en dat is wel beke tricky. De schatting die ze zelf doen komt echter wel vaak goed uit. Ze zijn ook eerlijk in. Bij mijn broer zijn trouwfeest was er minder wijn gedronken dan geschat en ze hebben dat dan ook gezegd. Als ze dat niet gedaan zouden hebben, geen kat die het gemerkt zou hebben. K denk wel dat je moet rekenen op zo'n 100 euro per persoon voor het avondfeest.
|
|
Hester
19-12-2009
|
24-11-2008 14:40:57
Wij hebben ook voor de Lozen Boer gekozen. Het jaar ervoor had mijn schoonzus voor de Renard gekozen en ik kan alleen maar dit zeggen; ze zijn echt niet eerlijk en we voelden ons echt gerold. daarom was het ook direct duidelijk dat we onze feest niet in de Renard zouden geven, ookal vond ik het een prachtige zaal. In de Lozen Boer zijn ze super vriendelijk en dachten ze creatief met ons mee. Ik zou voor de Lozen Boer gaan! Groetjes,
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|