Terug naar overzicht
Hey Katty,wat leuk dat je je kleed hebt gevonden! Wij trouwen ook op 12/09/2009. Vorige week ben ik ook voor de eerste keer gaan kijken voor een jurk en ik heb er toch ook al eentje gepast waarbij mijn mama en schoonmama en ikzelf traantjes in de ogen kregen. Ondertussen heb ben ik nog bij een winkel geweest en heb ik binnen twee weken nog een afspraak. Maar de kans is heel groot dat ik voor het eerste ga.Veel plezier met de voorbereidingen!!Groetjes!Ellen
Hallo,Ik had me ook voorgenomen om VEEL kleedjes te passen en zeker naar een paar winkels te gaan.... niet dus.... na 5 kleedjes zag ik ook nog eentje op een paspop hangen, en vroeg of ik het toch eens mocht passen. En ja hoor.... ik paste het en ik hoorde een 'oh' van mijn zussen en een voelde me stralend, echt net een prinsesje :-) Na toch wat twijfelen (want ik had nog een afspraak in een andere winkel diezelfde dag) kon ik het niet laten en heb ik 'ja' gezegd (op mijn kleedje :-) Ik ben nog steeds blij met mijn beslissing en denk dat ik uiteindelijk toch weer bij deze keuze gekomen was, ook al had ik nog vele anderen gepast.groetjes! Ellen14-08-09