Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed JPC Collection - liefde op het eerste gezicht ;-)

16-11-2008 8:29:51
Hey toekomstige bruidjes,

ik ben gisteren voor het eerst gaan passen...ik had me echt voorgenomen om nog geen beslissing te nemen en andere winkels af te gaan, maar dat is me dus niet gelukt.

Na een aantal jurken te passen, viel mijn blik ineens op een jurk die een beetje aan de zijkant hing. M'n hartje deed een klein sprongetje en die wou ik eens proberen. De verkoopster waarschuwde me wel dat hij redelijk prijzig was, maar ik kon het toch niet laten hem te passen.

Stond ik daar dan voor de spiegel met een krop in mijn keel, het leek erg op m'n eerste afspraakje met m'n verloofde ;-) Het is dus toch echt waar wat ze zeggen...als je de juiste jurk hebt gevonden, krijg je tranen in je ogen en kriebelt het vanbinnen. Ik heb ook nog eens het geluk dat het een uniek stuk. Ik moet dus al geen schrik hebben om een ander bruidje te passeren aan de kerk of gemeentehuis met dezelfde jurk ;-)

Mijn mama had hetzelfde gevoel en zei dat ik ervoor moest gaan. Daarom bedankt mama, want zonder jou had ik deze jurk nooit kunnen dragen. Ook bedankt aan Gaïana van JPC Collection voor de fantastische hulp! En aan iedereen wil ik toch graag zeggen, volgens mij kan je heel veel gaan passen, maar als je jouw droomjurk hebt gevonden, dan weet je het gewoon.

Heel veel succes nog en geniet van de pasbeurt!

Katty
12/09/2009

Katty
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 884

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik16-11-2008 17:34:52

Hey Katty,

wat leuk dat je je kleed hebt gevonden! Wij trouwen ook op 12/09/2009. Vorige week ben ik ook voor de eerste keer gaan kijken voor een jurk en ik heb er toch ook al eentje gepast waarbij mijn mama en schoonmama en ikzelf traantjes in de ogen kregen. Ondertussen heb ben ik nog bij een winkel geweest en heb ik binnen twee weken nog een afspraak.
Maar de kans is heel groot dat ik voor het eerste ga.

Veel plezier met de voorbereidingen!!

Groetjes!
Ellen

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik16-11-2008 22:22:29

Hallo,

Ik had me ook voorgenomen om VEEL kleedjes te passen en zeker naar een paar winkels te gaan.... niet dus.... na 5 kleedjes zag ik ook nog eentje op een paspop hangen, en vroeg of ik het toch eens mocht passen. En ja hoor.... ik paste het en ik hoorde een 'oh' van mijn zussen en een voelde me stralend, echt net een prinsesje :-) Na toch wat twijfelen (want ik had nog een afspraak in een andere winkel diezelfde dag) kon ik het niet laten en heb ik 'ja' gezegd (op mijn kleedje :-)

Ik ben nog steeds blij met mijn beslissing en denk dat ik uiteindelijk toch weer bij deze keuze gekomen was, ook al had ik nog vele anderen gepast.

groetjes!

Ellen
14-08-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...