Terug naar overzicht
amai amai wat een toestanden!!! :-) ma kzou zeggen laat je vooral niet doen!! are nog veel geluk :-) xxxxxxxxxx
Och... t Is overal iets ;-)Ik denk dat dat mens stik jaloers is, meer moet je daar niet achter zoeken. Gewoon negeren, en idd op haar 'smoel slaan', is niet echt de beste zet die je zou kunnen doen. De kans dat haar twee zonen zich dan tegen jullie keren is heel groot! Want dan maakt het niet meer uit wat ze gezegd heeft, jij hebt op haar geslagen he! Dus ik zou zeggen, negeren die handel, en desnoods gaan lopen om de agressie kwijt te geraken ;-)
wees blij je kan t nog tegenhouden da ze naar u feest komtbij ons was t t lief van mne man zijne getuigeda kreng heeft altijd al lastig tegen mij gedaanze kwam 1 in een beige soireekleed naar de trouw (was net een bruidskleed)2 weigerde mij ne goeiendag te zeggen zelfs op t avond feest niet3 heeft in de kerk liggen slapenen op het feest scheelde t niet veel want ze lag me haar hofd op tafel 4 heeft voor ruze gezorgt tussen mij en 2tantes (s nu familiekwestie dank u wel trut )5 ligt mij nu overal op netlog en dergelijke zwart te makenwees aub blij dat dt u allemaal bespaard kan blijvenen wees maar zeker da u ventje weet da je m graag ziet want anders zouden jullie die grote dag niet vieren genet van u dag en laat da mens in r jaloezie stovenxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
oh my god!!! Denk net aan iets... de moeder van mijn getuige zal toch ook niet verwachten dat ze mag meekomen???
Amai, das inderdaad nie om mee te lachen... Hopelijk kunnen jullie toch nog genieten van jullie mooiste dag!!! Maak er iets moois van en vooral geniet er van... Het gaat om jullie tweetjes en niet om wat anderen zeggen. GENIET ERVAN !! Groetjes