Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ff ventileren

16-11-2008 10:12:58
hey allemaal,

vorige avond toch ietske meegemaakt. we zitten op cafe met de voetbalploeg van mijn ventje. ons getuige zijnj ma is er ook bij, aangezien ze denkt dat ze nog 30 is en haar voortdurend opdrin(k)gt.

opeens iets heel banaals, zegt ze zo iets keihard tegen mij: ik repliceer dat ze niet zo moet roepen tegen mij en dan barst de hel los.
zowieso moet ik al niet veel van da mens hebben omdat die haar moeit met vanalles en nog wat en mij verantwoordelijk acht voor t feit dat haar zoon en mijne toekomstige niet zoveel meer uitgaan, dingen samen doen,...
wij hebben wel een gezin en wonen al 2 jaar samen he.
enfin; ben ergens anders gaan staan en toen begon ze zo samenzweerderig te babbelen tegen iemand. mijn vriend hoorde het woord 'serpent' vallen en is toen ingegrepen. volgens haar had ze het niet op mij bedoeld... blabla.

uiteindelijk zijn we daar in vlammende ruzie geraakt , zij en ik en heeft ze veel chance gehad dat ik ze niet vlak op hare smoel heb geraakt. zou ik niet doen, wil mij niet verlagen ,maar tzou opgeluht hebben.

zij was nog erger dan de spaanse exquisitie.
1. ik probeer hem te veranderen
2. ze kan nooit eens met hem prive babbelen want ik ga altijd samen met hem uit
3. ik weet bijlange niet hoe ne goeie gast dat het is
4. ze is niet zeker van mijn liefde voor hem (3 jr 7 maand samen, 2 jaar samen wonen)
5. aja, ik ben nogal vlot met de mannen, en moet maar met mijn vingers knippen en heb ne andere.... komaan he
6. tschoonste; ondanks het feit dat hare zoon getuige was ging ze niet komen naar het feest omdat ze aan mijn gevoelens blabla twijfelt... ze was verdorie niet uitgenodigd op het feest
maar nu dus ook niemeer op receptie.

mijn vriend gaat deze week eens babbelen met zijn getuige en zeggen dat zijn ma dus niet naar receptie komt. en kijken wa zijn reactie is; hij was er niet bij tijdens die discussie. is pas 10 minuten later toegekomen.

nadien ik probeer het te relativeren en zeg; komaan, niets erg, zand erover.
dan zegt ze ik ben nu toch uitgenodigd voor uw feest he. ik antwoord dat we dat binnen enkele maanden wel zullen bespreken ... begint ze weer te mekkeren en mij aan te vallen.

heb gezegd dat ze de pot op kan en nooit mijn beste vriendin gaat worden en ben het afgestapt.

het ergste vind ik dat ze voortdurend zegt hoe graag ze mijne vriend wel niet ziet, tis precies ne derde zoon, blabla...

jiehhh, mag er niet aan denken, gewoon om ziek van te worden.

sorry zunne, maar moest mij even van het hart. heb zoveel zin om naar het huis van die vrouw te gaan maar ge kunt toch niet iemand thuis gaan lastigvallen en op zijn plaats zetten.
en die 2 zonen kom ik mega goed mee overeen... allez mercikes he

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 416

bettina
27-12-2008
 Meld misbruik16-11-2008 10:29:29

amai amai wat een toestanden!!! :-) ma kzou zeggen laat je vooral niet doen!! are nog veel geluk :-) xxxxxxxxxx

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik16-11-2008 10:36:04

Och... t Is overal iets ;-)
Ik denk dat dat mens stik jaloers is, meer moet je daar niet achter zoeken. Gewoon negeren, en idd op haar 'smoel slaan', is niet echt de beste zet die je zou kunnen doen. De kans dat haar twee zonen zich dan tegen jullie keren is heel groot! Want dan maakt het niet meer uit wat ze gezegd heeft, jij hebt op haar geslagen he! Dus ik zou zeggen, negeren die handel, en desnoods gaan lopen om de agressie kwijt te geraken ;-)

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik16-11-2008 23:00:32

wees blij je kan t nog tegenhouden da ze naar u feest komt
bij ons was t t lief van mne man zijne getuige
da kreng heeft altijd al lastig tegen mij gedaan
ze kwam 1 in een beige soireekleed naar de trouw (was net een bruidskleed)
2 weigerde mij ne goeiendag te zeggen zelfs op t avond feest niet
3 heeft in de kerk liggen slapenen op het feest scheelde t niet veel want ze lag me haar hofd op tafel
4 heeft voor ruze gezorgt tussen mij en 2tantes (s nu familiekwestie dank u wel trut )
5 ligt mij nu overal op netlog en dergelijke zwart te maken
wees aub blij dat dt u allemaal bespaard kan blijven
en wees maar zeker da u ventje weet da je m graag ziet want anders zouden jullie die grote dag niet vieren
genet van u dag en laat da mens in r jaloezie stoven
xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik17-11-2008 23:11:05

oh my god!!! Denk net aan iets... de moeder van mijn getuige zal toch ook niet verwachten dat ze mag meekomen???

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik18-11-2008 14:40:59

Amai, das inderdaad nie om mee te lachen... Hopelijk kunnen jullie toch nog genieten van jullie mooiste dag!!! Maak er iets moois van en vooral geniet er van... Het gaat om jullie tweetjes en niet om wat anderen zeggen. GENIET ERVAN !!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...