Terug naar overzicht
Wanneer ga jij trouwen?
hoi evi,en waarom niet naar robel?ik ben niet bij la sposa geweest, dus kan ik niet vergelijken, ben wel bij robel geweest, maar ben wel curieus waarom robel niet ... groetjes!!!
Ik heb zaterdag ook mijn droomjurk bij la sposa gevonden. Was de eerste en laatste winkel en de derde jurk was al prijs! Ik kan ook alleen maar lof uitbrengen voor la sposa: ik had geen idee van wat of hoe en nadat de veroopster mij een aantal vragen gesteld had en een aantal foto's getoond had, kwam ze meteen met juiste jurken aan. Ik ben alleszins in de wolken!!! Nathalie27.06.09
@gwendolyn: 30 mei of binnen 194dagen!@vanessa: ben naar beide geweest en ben uiteindelijk in beide winkels bij dezelfde kleedjes beland, dus moest gewoon beslissen naar waar ik terug zou gaan, het eindresultaat zou hetzelfde zijn. Heb dan gewoon mijn gevoel gevolgd. Was in beide winkels goed gediend, beide waren vriendelijk. Maar puur op gevoel afgaande, voelde ik mij beter in La sposa. Vond hun aanpak professioneler. de winkel van Robel komt nogal rommelig over en toen ik daar aan het passen was, was er veel passage in mijn kleedkamer. Tot 2x keer toe stond ik daar in mijn ondergoed en kwam er zomaar iemand anders vd winkel mijn kleedkamer binnen. Niet dat ik nu zo preuts ben, maar gewoon uit principe vind ik dat niet echt kunnen. Die kleine dingen zorgden ervoor dat ik mij beter voelde bij la sposa. Daar voelde ik mij echt een prinses. Prijs was geen verschil, dus daarvoor moest ik het niet laten.
k hoop voor jou dat het niet de fresa van het merk la sposa is??? Anders mail me maar ns.
nee, toch niet. La sposa de winkel en het merk zijn 2 verschillende dingen. De winkel verkoopt oa ook dat merk, maar ze staan los van elkaar. La sposa de winkel verkoopt denk ik een 20tal verschillende merken. Je reactie klinkt niet zo goed, lijkt me dat je heel slechte ervaring hebt gehad met die jurk. Wil je het delen???