Nu Online
Momenteel zijn er 549 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe lang duurt een kerkelijke dienst?

16-11-2008 14:12:40
Mijn vriend en ik zouden graag voor de kerk trouwen, nu zijn we een prototype aan het opstellen voor de dagplanning.
Wettelijke en kerkelijke dienst op dezelfde dag.
Nu vroegen we ons af hoe lang een kerkelijke dienst met eucharistie eigenlijk duurt?

groetjes,

Majona

majona
30-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 913

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik16-11-2008 14:42:45

Veel hangt af van hoe lang je teksten zijn, hoeveel liedjes (en hoelang ze duren), je persoonlijke touch, ... maar ik vermoed dat een gemiddelde dienst een uur duurt... Wil je natuurlijk veel extra's, dan zit je vlug op 1,5 uur.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik16-11-2008 15:44:03

Onze pastoor zei iets van een driekwart uur...
Ik denk als je dan een uurtje rekent, dat je dan wel goed zit!
Nele

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik16-11-2008 22:52:11

wij hadden een mis met alles erop en eraan en heeft toch bijna anderhalf uur geduurd :s
maar wij hadden wel een redelijk praatgrage pastoor die t een beetje gerekt heeft
xxx Stephanie

Cindy

Meld misbruik17-11-2008 10:04:46

Vergeet er geen rekening mee te houden dat als jullie buitenkomen, jullie nog felicitaties en zo moeten ontvangen en ev nog iets uitdelen aan de kindjes. Reken dus extra tijd hiervoor. (die raad hebben ze mij toch ook gegeven)
Groetjes

http://www.kimencindy.bruiloftsite.nl/

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik17-11-2008 10:16:46

Bij ons duurde het een uur en een kwart. Er zijn wel niet zo veel felicitaties aan de kerk geweest (geen kindjes).
Groetjes
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info