Terug naar overzicht
Ik heb mijn kleed bij Le Chapeau in Antwerpen besteld. Je moet geen geld betalen om te passen. Voor de retouches wordt 20 euro per uur dat men er aan gewerkt heeft aangerekend. Het is natuurlijk moeilijk zelf na te gaan hoe lang men aan de retouches gewerkt heeft...Bij bestelling krijg je 2 bons: 1 voor een gratis proefkapsel bij het kapsalon rechtover de winkel en dan nog 1 bon voor gratis proefmake-up.groetjes,Caroline
bij boetiek maya rekenen ze niets extra aangroetjes imke
Bij het bruidsparadijs (Merksem) rekenen ze ook niets aan (niet om te passen en ook geen retouches). Er ligt ook een adres van een kapster, maar ik heb niet op de voordelen ervan gelet. Groetjes
Nergens geen kortingen op schoenen of juwelen ed? Ik heb al eens ergens gehoord dat dit enkel kan als men beslist na een eerste pasbeurt omdat ze toch veel tijd in u steken. Ik vind dit eerlijk gezegd niet meer dan normaal dat je eerst nog eens nadenkt, kost toch veel geld. Ik noem geen namen maar vind dit toch niet zo mooi van die verkoopster. Nog iemand met die ervaringen? Groetjes
moet even toch een opmerking maken voor Aldabij het bruidsparadijs rekenen ze wel degelijk retouches aan maar enkel 1keer denk k goetjes Stephaniealleenvanmij@live.be
Bij Le Chapeau in Bree moet je retouchekosten betalen, maar die kosten hangen af van de hoeveelheid werk erin steekt enzo. Ik kreeg een cadeaubon voor een gratis proefmakeup en een bon van €25 voor een familielid dat bij die winkel een outfit koopt.
bij Maxim's couture in Mechelen betaal je niets voor het passen en retouches. geen bons gezien.