TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
digna
|
16-11-2008 19:15:55
hey
ik ben dj digna en heb 2zomers geleden als dj in zuid Frankrijk wat maanden gewerkt ik begrijp dus wel een woordje Frans franse muziek , is te overleggen heb wel heel wat ervaring als dj op bruiloften
mail gerust vrijblijvend digna_flus@hotmail.com
|
|
funfoto
|
16-11-2008 19:56:26
|
|
Ilka
7-6-2008
|
16-11-2008 20:01:13
Hoi,
kijk een keertje bij www.djivan.eu !
Hij was onze dj en is perfect tweetalig (dat zal je wel merken aan zijn site ;-)) en we waren supertevreden. Mijn man is ook franstalig. En niemand van onze gasten heeft geklaagd!! Tegendeel, ze spreken nog altijd vol lof over onze dj. Iedereen was tevreden met zijn muziekkeuze!
|
|
Thierry
|
|
|
kris
|
17-11-2008 11:15:05
Hallo Emilie
Ikzelf ben niet perfect tweetalig, maar ik kan je wel een collega-dj aanraden die wel perfect tweetalig is. Hij staat hier op de site ook met een advertentie: Lucky's discscobar...http://www.luckysdb.be/ Toffe kerel, goeie dj en goeie installatie. Hij is van Erpe-Mere. Als je contact opneemt met hem doe je hem maar de groeten van mij.:-) Veel succes met je keuze! Greetz Kris
|
|
Daniel
|
17-11-2008 19:11:38
Hoi Emilie, Oost Vlaanderen ? Ik ben van Zele ! Tweetalig ? Ook geen probleem : ik werk al jaren in allerlei danscaféetjes in Brussel en al meer dan 30 jaar als DJ... Groetjes, Daniel oftewel DJ Big Daddy.
|
|
Emilie
12-9-2009
|
17-11-2008 21:30:29
Alvast bedankt voor de vele reacties!!
|
|
Els
19-7-2008
|
18-11-2008 11:44:41
Dag Emilie,
als je voor de kerk trouwt en een voorbeeld misboekje met de twee talen wilt, laat dan je email weten :-) Ik ben met een fransman getrouwd en onze mis is zelfs tweetalig geweest...
groetjes, Els 122 dagen getrouwd
|
|
Sabrina
18-7-2009
|
18-11-2008 21:13:45
hallo , ik zou me hier graag richten tot els of indien jij een vb hebt van een 2 talig misboekje want wij zijn ook 2 talig en ik begin aan mijn misboekje en heb geen enkel idee hoe ik hieraan moet beginnen,zou je zo vriendelijk willen zijn om het te mailen naar "soudeur31@hotmail.com"vriendelijke groetjes sabrina
|
|
Emilie
12-9-2009
|
18-11-2008 22:22:41
Dag Els,
Leuk dat je je misboekje wilt doorsturen! Onze mis zal waarschijnlijk ook tweetalig zijn! Je mag het mailen naar ebriensisje@googlemail.com Alvast bedankt!
Groetjes, Emilie
@Sabrina: neen, ik kan je zelf geen misboekje doorsturen, want we zijn er nog niet aan begonnen.
|
|
Kris
|
21-11-2008 9:52:31
Beste Emilie,
Art-Times verzorgt zowel live muziek als DJ voor huwelijken en feesten. Wij fungeren als "Muziekplanner" voor allerlei evenementen. Indien u nog op zoek bent naar een DJ die zowel franstaligen als nederlandstaligen tevreden stelt, bent u aan het juist adres. U mag u ons steeds contacteren voor vrijblijvende informatie en onze huwelijksbrochure.
Met vriendelijke groeten,
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
fre
|
16-12-2008 9:47:09
hoi, ik ben dj sergio en ben ooit in het brusselse geboren waardoor ik dus tweetalig ben opgevoed, ik heb al meerdere keren dergelijke opdrachten uitgevoerd. Ik ben eigenlijk nederlandstalig maar hou wel van franse hits dus laat maar ietske horen a bientot DJ Sergio
|
|
fre
|
16-12-2008 9:47:14
hoi, ik ben dj sergio en ben ooit in het brusselse geboren waardoor ik dus tweetalig ben opgevoed, ik heb al meerdere keren dergelijke opdrachten uitgevoerd. Ik ben eigenlijk nederlandstalig maar hou wel van franse hits dus laat maar ietske horen a bientot DJ Sergio
|
|
Jo
|
11-1-2009 20:53:14
Stuur eens een mailtje naar info@strobosounds.com. Zowel oudere Franse nummers als de nieuwste Franstalige muziek. Ook Brusselse meezingers en Vlaamse ambiance. De link tussen Fransetalig en Vlaamse : internaionale hits en ambiance. Ervaring met tweetalige feesten.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|