Terug naar overzicht
Hallo Ann en Bart,Klinkt zalig...ik ben blij voor jullie dat alles zo goed is verlopen. Een dikke proficiat en geniet van de huwelijksreis (mexico is prachtig !).Groetjes,Gert
WAAUW Proficiat!Dat klinkt geweldig! Bij ons is het vrijdag zover!! De zenuwkes beginnen nu toch een beetje te kriebelen...Een fijne reis toegewenst!annelies
Proficiat!Wij gaan ook op huwelijksreis naar Mexico, Playa del Carmen in hotel Riu Yucatan. Laat weten hoe het geweest is. Geniet er van!Groetjes,An
Klinkt fantastisch! Eén klein vraagje: wat deden jullie gasten terwijl jullie de fotoreportage afhandelden?Groetjes,Lieve
Amai Ann, klinkt ontzettend leuk zeg.Hopelijk gaat het bij ons ook zo meevallen: daar teken ik direct voor !!!groetjesKatrien
Ole ole ole ann en bart zijn getrouwd!!!!!!!!een dikke proficiat zenne, oooo ik ben zo blij voor jullie en als ik kan lezen is het goe gegaan.zeg maar 1 vraagske hoe is olle tekst voor de ouders gegaan.lekker genieten he groetjes 10.06.2006 cindyja kan de tekst eventueel mailen naar cindylaforce@hotmail.com
Hey Ann een dikke proficiat.Ik ben heel blij dat je ervan genoten heb en dat alles zonder probleempjes is verlopen.Ik heb het niet gehaald om te komen kijken, sorry.Maar had jij een koets en paarden? Ben je toevallig over de Pauwengraaf gereden, mijn ma had dat gezien en vertelde mij dat.Groetjes,Tiziana
Hey Ann,Nen dikke proficiat!! Wij zijn ook zaterdag getrouwd en als ik jouw verhaal lees, hoor ik precies mezelf. Alles is bij ons ook perfect verlopen en ik zou het zo opnieuw willen doen. Weer was perfect, geen regen en perfecte temperatuur. Ik heb ook heel hard gehuild bij het bedanken van onze ouders. Dat was het schoonste moment van de dag. Daarna hebben mijn 'man' en ik samen een lied gezongen en gespeeld op de gitaar. Prachtig. Morgen gaan we al naar onze foto's zien van de fotograaf (in het klein). Hopelijk hebben we snel de video, ben benieuwd. Geniet van de huwelijksreis. Wij vertrekken pas binnen 2 weken naar Rhodos!Groetjes Mieke en Yves