Terug naar overzicht
hey, kijk naar julie eigen leven. wat zijn julie interesses, hobbys, hoe hebben julie elkaar leren kennen, aanzoek, dromen...ons thema is reizen... groetjes ellen
He sofie wij gaan ons huwelijk in het thema 1001 nacht doen dit omdat wij een koppel zijn geworden in Turkije en omdat we steeds terug naar daar tekken. Waar houden jullie van en maak hier een thema vanGroetjes An
Hey!Wij denken eraan om te werken rond tekenfilmpjes uit onze kindertijd, jaren '80. Dit omdat we allebei houden van die nostalgie, maar ook om een beetje een brug te slaan naar het heden waarin we al 3 kids hebben die tekenfilmpjes verslinden.Misschien hebben jullie ook zoiets dat jullie bind op een speciale manier.Veel succes nog!!!GrtsNatalie
Hoi Sophie,mijn ervaring hiermee is helemaal niet positief; wij zijn ongeveer een jaar geleden naar een themafeest geweest (cowboy toestand in Limburg) en dat was echt genant én vervelend. Het verkleden was nog wel leuk, ook al was ik zo goed als de enige die moeite had gedaan) maar de 'zweepdemonstratie' en de aanverwante spelletjes waren echt super saai.Een cowboythema zou ik dus echt niet aanraden.Er zijn hier al wel veel leukere dingen uit de bus gekomen ;-)SuccesNathalie
Ik denk dat je vooral moet kijken dat je inkleding leuk is, maar niet allesomvattend...Want wat voor de ene leuk is, is heel saai voor de ander.Wij hadden de kleur 'rood' als thema. Dit kwam terug op ons uitnodiging, inkleding zaal, kleding bruid, bruidegom en bruidskindjes, auto's, foto's, en het liedje 'rood' werd wel een paar keer gedraaid.onze dresscode: feestelijk met een rode toets, werd heel goed opgevolgd.Voor de rest zeker doen als je iets vind wat jullie 2 echt aan staat.GroetjesHeidi13/09/2008
Hoi,Wij kiezen voor het thema Egypte... Dit wel enkel voor de inrichting van de feestzaal, uitnodigingen, ed. De kledij is gewoon feestkledij, niet in ons thema. Ook de muziek zal gewone disco zijn en er zullen geen speciale egyptische acts of zo zijn. Maar qua aankleding van uitnodigingen en feestzaal kan je heel veel doen met een thema. Waarom wij kozen voor het thema Egypte? We zijn allebei vergekt op die cultuur en qua versiering en aankelding kan je er iets heel moois van maken... Het is idd best dat je kijkt naar jullie gezamelijke interesses als je rond een thema wil gaan werken, zodat jullie huwelijk iets onvergetelijk moois word!!! Wens je informatie of documentatie over een bepaalde cultuur/land dan kan je best contact opnemen met de Dienst voor Toerisme van dat land. Vb Dienst voor Toerisme Egypte te Brussel. Veel succes met het zoeken naar een gepast thema.Groetjes