Terug naar overzicht
stomme vraag, maar wat is UVV?
Wij doen onze huwelijksviering met uvv. Tot nu toe zeer tevreden en andere mensen die hun viering al achter de rug hebben waren ook zeer tevreden. Alles wordt heel persoonlijk gemaakt, maar je moet er natuurlijk ook zelf heel wat tijd insteken dan. En we zijn ook van West-Vlaanderen. Dus das alvast geen probleem. Ze hebben een website, ik denk dat je daar wel kan vinden in welke steden ze centra hebben.Groetjes,Ine
uvv=unie van vrijzinnigen.Zij staan in een vrijzinnige viering, op zich geen probleem als mensen ervoor kiezen, maar eisen ook dat later de kinderen die geboren NIET gedoopt worden!
Helaba,UVV heeft over gans vlaanderen vestigingen. kijk maar eens op hun site www.uvv.be je zal zien dat er verschillende zijn in west-vlaanderen.Wij hebben althans goede ervaringen met de consulente.Succes
Ga inderdaad eens kijken op de site, dan weet je waar je terecht kan. Wij trouwen ook met een vrijzinnige plechtigheid en dat wordt op maat gemaakt, zeer persoonlijk, ik kijk er naar uit.
Reactie voor Johan. Ik denk als je voor een vrijzinnige plechtigheid kiest is het niet de bedoeling dat je je kinderen laat dopen,ofwel?Valerie.
Het lijkt me nogal logisch dat je je kinderen niet laat dopen als je voor een vrijzinnige plechtigheid kiest ... Vrijzinnigheid is een levensbeschouwing, het zou anders een beetje hypocriet worden, niet?