Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uvv

16-11-2008 20:54:39
Iemand ervaring met uvv? Is dit geen probleem dat wij van west-vlaanderen zijn?
grts

nathalie

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 383

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik16-11-2008 21:53:43

stomme vraag, maar wat is UVV?

Ine
17-4-2009
 Meld misbruik17-11-2008 8:26:30

Wij doen onze huwelijksviering met uvv. Tot nu toe zeer tevreden en andere mensen die hun viering al achter de rug hebben waren ook zeer tevreden. Alles wordt heel persoonlijk gemaakt, maar je moet er natuurlijk ook zelf heel wat tijd insteken dan. En we zijn ook van West-Vlaanderen. Dus das alvast geen probleem. Ze hebben een website, ik denk dat je daar wel kan vinden in welke steden ze centra hebben.

Groetjes,

Ine

Johan

Meld misbruik17-11-2008 11:03:28

uvv=unie van vrijzinnigen.
Zij staan in een vrijzinnige viering, op zich geen probleem als mensen ervoor kiezen, maar eisen ook dat later de kinderen die geboren NIET gedoopt worden!

Bruid
13-3-2009
 Meld misbruik17-11-2008 11:37:55

Helaba,
UVV heeft over gans vlaanderen vestigingen. kijk maar eens op hun site www.uvv.be je zal zien dat er verschillende zijn in west-vlaanderen.
Wij hebben althans goede ervaringen met de consulente.
Succes

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik17-11-2008 18:20:21

Ga inderdaad eens kijken op de site, dan weet je waar je terecht kan. Wij trouwen ook met een vrijzinnige plechtigheid en dat wordt op maat gemaakt, zeer persoonlijk, ik kijk er naar uit.

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik17-11-2008 18:22:06

Reactie voor Johan. Ik denk als je voor een vrijzinnige plechtigheid kiest is het niet de bedoeling dat je je kinderen laat dopen,ofwel?
Valerie.

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik28-11-2008 11:45:34

Het lijkt me nogal logisch dat je je kinderen niet laat dopen als je voor een vrijzinnige plechtigheid kiest ... Vrijzinnigheid is een levensbeschouwing, het zou anders een beetje hypocriet worden, niet?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...